轉自Yahoo Blog:趕頭趕命的吞拿魚包

妹妹終於好得七七八八啦~
希望佢快D完全好番
咁就可以等佢DAY OFF嗰時一齊做手工或者整嘢食
前兩晚得我一個係屋企食晚飯
於是我挑戰自己
試下用放工返屋企嗰幾個鐘整麵包
原來都OK喎~~
不過就幾趕頭趕命囉
今次改咗<孟老師的100道麵包>嘅黑胡椒麵包
整咗吞拿魚麵包
我就唔藝高,不過人膽大
整咗兩次麵包就學人改食譜
用奶代替部分水而唔落奶粉
又同佢換咗個餡^^
返到屋企就整個麵團先
等佢發酵個時就去煮飯、食飯加洗碗
搞掂咗又去搓麵團
分割好
將佢地包好晒餡就放入個蛋糕模個等佢發酵
中間等個時洗返D工具
洗完仲可以睇一陣電視
做好最後發酵
掃D蛋液,加D麥皮係面做裝飾
就可以入爐

不過出咗爐無我想像中咁靚
我幫麵團排氣做得唔夠
有D包包面有氣泡
不過哩面望落都可以~~
不過食落就無上次豬仔包咁軟熟
要諗諗點改進先得~

是日主理人:鄭大小姐

留言