意大利朱古力包+試造老麵糰

星期六好想好想吃朱古力
但家中沒有朱古力
只有可可粉和入爐朱古力粒
於是動手做了意大利朱古力包

食譜可參考此處

這個包很易做,又有濃濃的朱古力味,大愛!
 
之前在KESTREL的BLOG看到教整老麵
原來比想像中容易
於是也把握這次機會預備一些老麵下次用
因為第一次做
所以只做了食譜的一半份量
分好幾份放入冰格儲存
下次要用它們做麵包
試完再跟大家分享成果
做法可參考KESTREL的原文
謝謝指導呢~~~

留言

  1. 點呀,食咗未呀?用老麵整包效果好嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為同步做,今次未放老麵落去,下次整咗再話你聽^^

      刪除
    2. 噢,明白!

      不過提一提妳,用老麵整麵包時,記得將原食譜中水嘅用量酌量扣減,因為個麵糰會比較濕。

      刪除
    3. 謝謝你的提醒~~我用老麵糰試做了包包,但未知是搓麵的手法問題,質感和直接法造出來差不多呢,但的確較有麵包香^^ 今晚POST出來給大家看看吧~

      刪除
    4. 個麵包攤凍後有無放入密實盒內或用保鮮紙徹底包好呀?因為依家天氣太乾燥,所以個包就算用老麵整都會好快乾,我自己就習慣即刻送入冷宮,食前一晚放下格解凍,之後放入容器內,表面噴水,用錫紙封口後以 150 ℃ 焗 5 分鐘,然後熄爐,用餘溫焗至透心,咁個包就同新鮮焗好出爐無太大分別,一樣好軟熟㗎!

      刪除
    5. 有呀,我放係密實盒內~因為我個焗爐平時收埋,用先拎出嚟,所以好少咁翻熱呢:P

      刪除
    6. 我依家整完麵包多士,攤凍之後就用保鮮紙好似包木乃衣咁包到實,之後再放入密實盒保存。

      妳好少用焗爐咩?

      刪除
    7. 一至兩星期一次啦~~通常我同妹妹焗蛋糕、包包、餅乾先用,屋企無咁多位就咁放係度呀:P

      刪除
    8. 咁又係,香港地,有時屋企想放多過煲,無位放就係無位放㗎喇!

      刪除

張貼留言