黑芝麻包又來了

眼見黑芝麻粉已經開封很久
是時候清清倉
山羊座的我還是沒有甚麼創意
又再焗芝麻包作早餐了~~
哈哈~~做法看這裏吧!

留言

  1. 可以用嚟整芝麻糊、曲奇、湯丸餡都得呀!

    回覆刪除
  2. 媽媽啱啱買咗麵包機 , 不過新手嚟講.............咩嘢都唔識 , 呢幾日不停會買用具同食料 , 準備佢人生嘅第一機包 , 唔明嘅話............可唔可以問你呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無用麵包機呢,不過基本嘢可以分享下,有唔明就問啦~~希望到時幫到你^^

      刪除
    2. 早幾日整腸仔包失敗咗 , 變咗麵粉包 , 同發酵有關嗎?

      刪除
    3. 點樣麵粉法?唔成糰定唔熟?如果唔熟可能係爐溫唔夠~~
      想知發酵夠唔夠,用手指輕輕篤入麵糰,佢有個洞係度,唔會即時漏氣或者彈番轉頭就合格,可以造型,再發到2倍大就焗得~~如果即時漏氣就係過咗籠,但都可以整,TEXTURE無咁好啫(我試過)~~

      刪除
  3. 等我去找找看, 超市不知有沒有賣芝麻粉? :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 你可以用其他粉類代替都得架~不過如果濃味啲就唔好落咁多,然後再加番啲高粉就OK~~

      刪除
  4. 哈, 今日我又係post黑芝麻包, 不過係現成的~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁啱嘅^^ 你要湊兔寶寶,買現成方便啲~~

      刪除
  5. 鄭大小姐:
    ~黑芝麻雖然黑抆抆. 但黑芝麻好香, 做麵包,應該好好味!!

    回覆刪除
  6. ‧黑芝麻麵包未食過,一定又香又好食.

    回覆刪除
    回覆
    1. OK架~唔整都可以去麵包舖買嚟試下^^

      刪除
  7. 我自己都中意黑芝麻 , 但係唔敢整黑芝麻麵包 ,
    我驚整完出黎黑咪蚊無人幫親 , 要我自己一個人吃晒就煩 , 嘻嘻..........

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次我自己食咗一半,不過唔係因為佢係黑忟忟,而係佢地話食一個已經好飽,食完第二日又唔想食同樣嘅嘢,咪自己食囉~~

      刪除
  8. 嘩! 只係睇相都已經覺得香噴噴!
    好想大口大口吃^^

    回覆刪除
  9. 芝麻係好好嘅食材,我都好鍾意呢!

    回覆刪除
  10. 鄭大小姐,多謝你的問候,我可以下床啦,但仍要休息,稍後再來探你,保重

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好客氣~~多多休息,歡迎你隨時光臨^^

      刪除

張貼留言