蜜糖芝麻卷與芝士餅乾

上星期六早上有空
把握時間做了兩個簡單的烘焙
第一個當然要試用老麵造麵包
造了蜜糖芝麻卷
 
材料:
高筋粉 226G,鹽 4G,糖 14G,酵母 4G,牛油 20G,水 150G,老麵 50G,蜜糖及芝麻適量
做法:
依一般程序發酵,掃上蜜糖及芝麻,用200度焗15分鐘
 
效果不俗,而且比之前有麵包香
但未知是否我搓麵糰的手法問題
麵包並未如我預期中軟熟呢~~
跟我上次用直接法差不多

 
在梁九記買了一樽芝士粉
於是焗了芝士餅乾
做法跟香草餅乾仔一樣
只不過由香草黑椒變了芝士粉

留言

  1. 唔知點解我整既香草餅乾好似怪怪地!!! 要再請教呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 點怪法?一齊學習啦,有時間分享一下~~

      刪除
  2. 嘩...........睇見都想食呢~!!

    回覆刪除
  3. 呢個做形好靚呀!

    妳用 200 ℃ 焗細包係咪高溫咗啲呢?我平時焗包都係 180 - 190 ℃ 咋,可能會將個包焗乾身咗少少,無咁鬆軟。

    回覆刪除
  4. 多謝!費事成日整圓形咁悶嘛~~
    原本個食譜係整大個啲嘅包包,我都無留意哩一點添,唔怪得止唔夠軟啦~~我下次再試先;)

    回覆刪除

張貼留言