紅莓朱古力包

今天公司有特別活動
返特更11-3
既然要早起
不如早多一點起床
焗麵包作午餐
(因為一起床已很肚餓,要吃點東西,而且其實返四小時沒午飯時間,吃麵包較好)
由於昨晚去了舊同學新居火鍋聚
所以星期四晚已預備好麵糰
放在冰箱低溫發酵
今早一起來回溫便可做包
再次用牛奶吐司的食譜
再自行加上朱古力醬和紅莓卷起
便成了我的紅莓朱古力包
還是其貌不揚
不過味道還好
而且最重要是有我最愛的朱古力和紅莓嘛~~

留言

  1. 放在雪櫃低溫發酵, 可以放多久? 不會發過龍嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. OK架~因為雪櫃溫度低,聽人講最多可發48小時,再發酵或者焗之前早15分鐘回溫就可以啦~

      刪除
  2. 原來放雪櫃發酵都得 , 你又教多我一樣心得呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~咁可以分兩日整都得,記得再發酵或者焗之前早15分鐘回溫就可以啦~

      刪除
  3. 我買咗朱古力醬... 原本諗住用唻做朱古力麵包卷, 但加落個麵糰度, 佢就流到周圍都係, 卷完個麵糰又收唔到口!!! 激死我呀~
    你用邊隻朱古力醬架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用IKEA個隻,搽都OK,不過其實焗完都會流啲出嚟,所以食個時有啲論盡~~

      刪除
  4. 低溫發酵即係step3後放入雪櫃呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. Step 2或3或兩者之後都得,總之再搓或焗之前要早15-20分鐘放出嚟回溫~~

      刪除
  5. 水太太特別喜歡這些有果肉的包,味道不會太單調,見到就想食~~~

    回覆刪除

張貼留言