香草包

最近工作上比較繁忙
家裏又有點小意外
所以一切也盡量簡單
特別是烹飪方面
幸好星期六不用上班
可以和朋友TEA一TEA輕鬆一下
回氣後
今天先為家人煲了簡單的紅蘿蔔粟米螺片湯
再焗了香草包
希望明天有一個好開始:)
 
 
原本計劃做一點烘焙送給同事作聖誕禮物
但現在時間關係
可能要選擇快捷方便的
還在煩惱中呢~~~

留言

  1. 想請問妳呢度用咗幾多麵粉?個模 size 幾大?因為我試過幾次咁整,啲麵糰都發唔到好似妳呢個咁黐埋哂,硬係都仲有虛位呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我跟哩個食譜整:http://icook.tw/recipes/33157,用200度焗20分鐘,再用230度焗3分鐘~~
      因為我包酵母係7G,所以用咗440G高粉另再加50G老麵,模具大小約為24CM X 24CM。
      我通常會由中間開始放麵糰,咁最多旁邊有位,中間都會痴埋一齊~~

      刪除
    2. 原來要用成 440g 粉咁多呀,唔怪得之我做唔到啦,我多數都係 250 - 300g 粉咋,再多的話我部 food processor 容納唔同咁大麵糰 lu!

      Anyway,多謝妳分享食譜同心得呀!

      刪除
    3. 唔好客氣,我都跟你學到唔少嘢~
      係呀,所以有時我啲包包食兩日先食晒XD

      刪除
    4. 唔好話學嘢啦,我何得何能教人呀!大家分享交流吧!

      刪除
  2. 回覆
    1. 多謝建議~我極有可能整松露朱古力^^

      刪除
  3. 艾華斯:
    ~我近排都忙咗好多!!
    ~你啲包包大大個, 很美味呀!!
    ~而且, 又有湯飲, 冬天飲多啲湯水, 人都暖啲!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝VICKY咁忙都嚟坐坐加留言!
      其實D包包唔係好大個,不過漲卜卜扼得下人;冬天特別想飲湯,因為飲完真係會暖D呢~~

      刪除
  4. 希望家中嘅小意外無事啦 , 唔好要你操心同憂心呢~!!
    呢款包包外形同出街買嘅好相似呢 , 姐姐真係一位麵包高手呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. OKOK,一切還安好啦~~多謝關心~
      出面有更多高手呢,多謝讚賞:)

      刪除

張貼留言