看護一號又來了!

繁忙的工作總算告一段落
清理手頭上的瑣碎功夫後
便可以收拾心情、安心準備放假了
不過家事卻仍然忙過不停
因為我又再擔起看護一號兼家務助理的崗位了>_<

媽媽上星期日不小心跌倒
腳眼骨折要留院
於是立即身兼數職
幫忙照顧家人
知道家人當中
我在工作時間調動方面較易安排
所以立刻向上司申請將上星期的上班時間改為7:45AM至4:45PM
上司很好,立即批准了~
讓我可以放工後到醫院探病
替媽媽打點一下
一連七天
我的生活就是上班、探病、煮飯、洗碗、洗衫、晾衫、睡覺
直至星期六日不用上班
才花了點時間見見朋友、造麵包輕鬆一下

其實平時也有幫忙煮飯、洗碗、晾衫
而妹妹和爸爸也協助分擔了買日用品、食品和清潔的工作
不過可能好像媽媽所說:我太喜歡照顧人吧
總是不自覺頂替不少家務
一直忙着的時候不覺累
但當幾天下來頻頻來回醫院後
周末一個人靜下來時
就好像能量耗盡了一般呢~~

除了走動不便外
其實媽媽各方面也很好、很精神
她今早動了手術
預計明天可以出院了
回家休息也好
至少她可以自由一點
我們也不用走兩個地方~~

希望媽媽早日康復
農曆年可以去多些地方逛逛吧!

留言

  1. 其實一個人打理成頭家都已經好辛苦,妳仲要返工,可能全靠腎上線素撐住!

    有時間就多休息吧,亦希望妳媽咪能早日康復!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你!其實爸爸同妹妹都有幫手,不過性格問題,有時自己忍唔到手又快快手做埋佢~~我會好好照顧自己同家人架啦,你唔舒服都要休息多啲;)

      刪除
  2. 你返完工仲要兩邊去 , 又要打理個家真係會好攰好攰,
    辛苦日子好快就結束架喇......
    我都希望你媽媽早日康復........跑的快過我 ^0^
    鄭小姐.......加油呀.........

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你,承你貴言:) 我都相信辛苦日子好快會過,因為暫時睇嚟康復進展都唔錯呢~~

      刪除
  3. 加油啊! 希望你的媽媽早日康復! 天氣冷了許多,你也別累壞自己啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你:) 我會好好照顧自己同家人架啦,你都係呀~~

      刪除
  4. 艾華斯,
    -你好有屋企人心, 好有責任感. 你媽咪好d未?
    -好彩你公司肯彈性時間上班和下班, 咁様你啲時間好用好多

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝關心~媽媽而家OK,應該今日或聽日出院:) 好彩公司容許我調返工時間,否則真係會好辛苦呢~~

      刪除
  5. 希望你媽媽快D好番啦~ 你都唔好太操勞喇, 小心身體。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝~我會好好照顧自己同家人架啦^^

      刪除
  6. 原來係伯友跌倒 , 祝伯友早日康復 ~!!
    好明白做家務有幾辛苦 , 不過你自己都要休息多啲呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,多謝關心^^ 我會好好照顧自己同家人架啦

      刪除
  7. 希望你媽媽早日康復!
    好在家中有你,我都識有d朋友又係好中意照顧人,好勤力,可惜我得家包括我都係世紀懶蟲..haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你~ 我爸爸成日話我咩都攬上身,不過有時自己又忍唔到手,情願自己辛苦都唔想身邊人辛苦,哩啲性格有好有唔好啦:))

      刪除
  8. 希望你媽媽快d好返晒,可以開開心心過年~~呢段時間辛苦晒你喇,加油呀﹗

    回覆刪除

張貼留言