有味飯

每逢冬天,媽媽便不時會煮有味飯給我們吃
材料及做法簡單
雖然不及糯米飯香
但沒有糯米飯滯
也沒有街外的油膩
適逢放假
於是我東施效顰
煮有味飯給家人吃^^
效果還好
也許寒冬中吃自家製特別溫暖~~
 
有味飯食譜(4人份)
材料:冬菇(中)8隻、臘腸及膶腸各1條、瑤柱4粒、蝦米適量、紅米及糙米各半杯、白米一杯
做法:
1. 冬菇、瑤柱、蝦米洗淨,然後浸軟(冬菇、瑤柱約需5小時,蝦米半小時便可),紅米及糙米洗淨浸約5-6小時
2. 將浸軟冬菇、臘腸及膶腸切粒,冬菇加少許鼓油及糖醃半小時
3. 紅米及糙米加入洗淨白米,倒入浸冬菇、瑤柱、蝦米的水一齊煮
4. 白鑊炒臘腸及膶腸,炒香後盛起,隔去多餘的油
5. 放入其他材料炒香,再放回臘腸及膶腸
6. 將炒香的餸放入差不多煮熟的飯一同煮至全熟即成

留言

  1. 我都好中意煮呢個飯 , 不過我會加d糯米落去一齊煮 ,
    我係用一半粘米和一半糯米一齊煮,咁樣無咁滯 ......
    全糯米真係會好滯,我都唔中意 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哩個方便又好味呀!我懶嘛,費事專登買糯米呢:P

      刪除
  2. 我都未煮過有味飯呢!

    點解紅 / 糙米要浸咁耐?我都係浸 45 分鐘就煮喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 試下啦,唔複雜呢~唔知係米種定我唔慣啦,我試過只係浸個零鐘去煮,我覺得都係比較硬,所以我最少都浸4、5小時~~

      刪除
    2. 可能妳紅 / 糙米佔嘅份量相對比較多啦!同埋我係用熱暖水浸米,咁樣又可能快啲啦,同埋連白米煮出嚟都煙韌啲㗎!

      刪除
    3. 可能係啦……係喎,用暖水浸會快啲,下次唔夠時間嘅時候試下先^^多謝分享~~

      刪除
    4. 唔好客氣!我都係好耐之前睇到有 blog 友話用熱水浸米先煮會更好食,咁先至開始咋!

      刪除
    5. 我尋日試用暖水浸米,真係快啲呢~~浸咗一個鐘頭多啲就OK啦^^

      刪除
    6. 咁妳以後用暖水浸咪唔使等咁耐囉! : )

      刪除
  3. 正呀!!! 留番碗俾我, 唔該~

    回覆刪除
  4. 鄭小姐你好,

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩講食,讓大家分享不同生活體驗

    你的網誌十分切合我們網站的主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建立一個講玩講生活的平台,並分享給一眾志同道合的網友

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結不同好玩好食之處!

    另外,我們設有「稿費」制度,文章獲得本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    迎新推廣,每100本地瀏覽量,可獲高達HK$1稿費;我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001
    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝邀請:) 我剛申請成為會員,請查閱~~

      刪除
    2. 謝謝你對我們SeeWide的興趣

      我們將會不定期到訪你的網誌並轉載文章, 又或如果你希望保持在SeeWide上文章的更新情況, 你也可以親自把文章轉載到SeeWide

      同時, 當轉載到SeeWide的文章有新留言時, 系統都會發送通知到你的注冊電郵

      你可隨時登入帳戶以回覆留言、編輯文章又或處理其他事宜

      如果有任何問題, 歡迎你隨時再與我們聯絡

      再次感謝你對SeeWide的支持!

      刪除
  5. 我都好有興趣呢個飯 , 唔該留一碗比我吖?

    回覆刪除
  6. 望落都覺得好香!等我又買返 D 臘味整吓先!

    回覆刪除

張貼留言