再戰黑粿麥包

之前試過用在二德惠買的預拌粉做這個包
但水量控制不好
結果包包焗出來扁扁的
於是決定再試一次
比上次好一點
不過還是比較扁
而今次我加了點亞麻籽
的確比較香~~

留言

  1. 點解會咁扁?包預拌粉唔好?我整又唔會有呢個問題喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知呢~可能都係水份多咗啲,麵糰好黏呢~~

      刪除
    2. 用裸麥粉整包嘅麵糰係會好濕、好黏㗎!

      刪除
    3. 原來係咁~~我唔係好識控制咁黏嘅麵糰呢……

      刪除
    4. 係呀,我睇過書講,裸麥係好吸水,有幾多吸幾多,所以水份充足,個麵糰咪相對濕囉!

      我整嚫裸麥麵糰時都刻意減少水量,初初可能覺得比較乾身,但之後就會越搓越濕呀!

      刪除
    5. 原來如此~~有機會再實驗一下先~~

      刪除
  2. 好想食呢 , 祝艾華斯 Happy New Year ~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝欣賞,圓咕碌同爸爸媽媽都要係新一年快快樂樂~~

      刪除
  3. ..✫¸.•°*”祝您˜˜”*°•.✫ 新年快樂 2014
    ☻/ღ˚ •。* ˚ ˚✰˚ ˛★* 。 ღ˛° 。* ° ˚ • ★ *˚ .ღ 。
    /▌*˛˚ ░H░A░P░P░Y░ - ░N░E░W░ - ░Y░E░A░R░ ˚ ✰* ★
    / \ ˚. ★ ˛ ˚ ✰。˚ ˚ღ。* ˛˚ 。✰˚* ˚ ★ღ ˚ 。✰ •* ˚ " ✰ ✿ ✫

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝CANDY!祝你新年快樂,心想事成~~

      刪除
  4. Happy New Year!!!新一年繼續開開心心, 身體健康!!

    回覆刪除
  5. 亞麻籽蛋糕也很好吃~ 哈哈
    順祝比新年快樂呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好提議,我還有亞麻籽,下次一試^^
      我也祝小恩新年快樂,遊歷更多地方,拍更多漂亮的照片~~

      刪除

張貼留言