週末雙輝:意大利朱古力包及香草包

習慣了一個月總有兩三次的自家烘焙麵包餅乾吃
一有空檔便忍不住要開爐
而且現在熟手了
整個程序也比以前順暢
就更不覺麻煩^^
星期六早上搓好麵糰便放在雪櫃發酵
逛街回來再發酵一次便可入爐焗
心多多焗了兩款
部分作早餐,部分作星期天行山的點心 (行山旅程稍後分享吧~)
 
造過幾次的意大利朱古力包
是我的簡單美味之選:)
 
也是造過的香草包
但今次邊造邊跟朋友WHATSAPP
分心了……份量出了點小意外
麵糰濕得不成型
把心一橫,把麵糰放在小紙杯內再發酵
鋪了少許亞麻籽在包面
哈哈~結果成了可愛的杯仔麵包XD 

留言

  1. 可愛的杯仔麵包, 10 Like !

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 係,我覺得下次可以翻兜哩個做法,送禮都幾大方得體^^

      刪除
  3. 杯仔麵包好cute,睇見就想食.

    回覆刪除
  4. 噢~你分心的包包也可以做得挺漂亮,你講得無錯,越做會越想做的,一有時間就想整來吃,這是比在街買的要好吃多.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝~有點運氣呢~
      對對對,所以現在放假常常變得很忙:))

      刪除
  5. 我想問麵糰濕是否水份太多? 定係發酵唔到呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我只做食譜一半份量,但自己計錯數,落多咗鹽、糖、水,所以我最後都加咗粉~~發得起,但時間要長啲,同埋太濕成唔到型:P

      刪除
  6. 好彩妳識 "執生",仲可以整到靚靚 "杯包"!

    回覆刪除
  7. 好呀! 杯包, 送禮仲靚D呀! 好提議!!! :D

    回覆刪除
  8. 以前食過一個朱古力包好好味,不過已經冇得賣。我有時間整就好啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你已經好犀利啦~湊住BB都整咁多嘢食,遲啲BB大D,你一定有時間整^^

      刪除

張貼留言