終於可以再做烘焙啦~~~

一段日子沒有做烘焙
因為手指發炎了~~
早前左手母指腫起來
起初還以為是自己不小心碰到弄傷
搽了點藥膏便算
豈料情況一直沒有好轉
去看醫生才知是細菌感染:(
吃了多天抗生素和消炎藥也沒有改善
最後再看醫生,要放膿和多吃一星期抗生素呢~~
現在終於康復了
星期六日不用上班
決定要過過烘焙癮!

隆重介紹我的週休二焗:Biscotti ‧ 紅莓咖啡包


Biscotti (參考大少奶食譜)

材料:
低粉 240G、糖100G、蛋3隻、杏仁粉90G、泡打粉3茶匙、杏仁片適量、開心果適量、亞麻籽適量

做法:
1. 烘香果仁備用
2. 將蛋及糖撈勻,篩入所有粉類,輕手拌勻
3. 手沾少許麵粉,將粉糰做成長條狀,用180度焗20分鐘
4. 取出稍放涼,切成一塊塊再用160度焗15分鐘


紅莓咖啡包(參考《天然麵包香》食譜)

材料:
A 中種:高粉234.5G、水134G、酵母4G、鹽3.5G、奶粉7.5G -->先做好放在雪櫃發酵17小時
B 麵糰:高粉100G、咖啡粉7.5G、鹽3.5G、糖30G、蜜糖27G、水27G、蛋40G、酵母2G、無鹽牛油33G、紅莓適量

做法:
1. 將中種切成小塊
2. 將麵糰所有材料(除牛油及紅莓外)混合,逐少加入中種搓至柔滑,再加入牛油,搓好後加入紅莓搓勻,發酵25-30分鐘
3. 麵糰分成8份(今次我偷懶加上麵糰較濕,我決定做成吐司型),排氣及滾圓,放入模中蓋上保鮮紙再發酵至8成滿(約45分鐘),塗上蛋液,用180度焗30-35分鐘

留言

  1. 咁嚴重直頭要放膿!d細菌好勁wor!你要好好保重呀!而家完全好返晒未呀?
    唔知你整包用邊隻奶粉呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我都估唔到咁嚴重~醫生話可能係插到魚骨,而家無事啦,傷口已經埋得七七八八,等佢生番靚就得啦,多謝關心:-*
      我整包用係烘焙店買嘅奶粉,唔知咩牌子呢:P

      刪除
  2. 原來之前艾華斯唔舒服 , 依家好番哂未呀? 要小心處理傷口呢~!!
    我都唔知幾時媽媽先可以做到你整啲包包咁好味 , 睇嚟有排等呢..................!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家無事啦,傷口已經埋得七七八八,等佢生番靚就得啦,多謝關心:-*
      肯做多兩次實得,仲會叻過我啦~~我覺得麵包易掌握過蛋糕^^

      刪除
  3. 好得7788就好了~~
    煮野食真係好有樂趣^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝關心^^ 無得整個排真係會手痕:P

      刪除
  4. 嘩,乜攪到咁嚴重呀!不過依家好番哂就無事啦!

    Biscotti 我都成日整,送咖啡一流呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 怪自己論盡囉:P
      今次係我第一次整BISCOTTI咋~~

      刪除
    2. 第一次整都整得唔錯喎,讚!

      刪除
  5. 好返就好啦,可以從拾樂趣!
    你整㗎 biscotti 好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝關心同讚賞:) 無得整個排真係有啲手痕~~

      刪除
  6. 艾華斯:
    ~你隻手, 好返就好?? 你個情況同我阿妹上次返香港一樣, 又係無啦啦要放膿. 但放咗幾次, 又無事!!
    ~一焗就焗兩樣!!! 好多製成品, 你而家可以慢慢享受製成品!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝關心:) 你阿妹咁慘?我放一次就OK啦~~

      刪除
  7. 好返就好喇~不過都係小心d~休息多陣好d~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝關心^^ 其實除咗頭個三四日,我後來已經戴住手套幫手洗碗煮飯,再唔整下烘焙就悶親我啦:P

      刪除
  8. 艾華斯,又可以重出江湖了,一睇就知道D麵包好食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝~可以落手落腳整嘢食真係開心啲;)

      刪除
  9. 我是Jane,「日日煮」網頁的編輯。我們知道你是「日日煮」的活躍會員,亦十分感謝你一直以來的支持!我們期望可以邀請你成為我們網站的特選食譜作家。
    有閞計劃詳情,希望可以電郵交代。如果你有興趣參與我們的計劃,或有任何疑問,歡迎電郵:jane@daydaycook.com。
    我們期待著你的加入。

    Jane Ho
    網站編輯
    DayDayCook

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Jane的邀請!我會再跟你以電郵聯絡^^

      刪除
  10. 有時廚房裡面, 小小時都會變成好大件事。以後要小心呀~

    回覆刪除

張貼留言