黑椒吞拿魚包

初學麵包時看過介紹
做麵包時加入薯蓉會令麵包更軟熟
於是又膽粗粗一試
但薯仔壓得不夠蓉
結果做不到應有的效果
只是吃到有薯仔粒的麵包~~哈哈~
事隔多時,看到有網友做了薯仔吐司
於是下定決心再試!
參考了幾個做法,又很久沒有做有餡的包
就用了家中的罐頭吞拿魚
做了黑椒吞拿魚包
今次總算成功,效果的確不錯呢~

黑椒吞拿魚包

材料:
高筋粉 235g、糖 20g、鹽 0.5茶匙、奶粉 10g、酵母 4g、蛋 30g、水 80g、薯仔 100g、牛油 20g、黑胡椒 適量、水浸吞拿魚 140g、芝麻 少量放面、蛋液 少量掃面

做法:
1. 薯仔洗淨切片,用微波爐高火叮4分鐘,還熱時壓成蓉,放涼備用
2. 將所有材料(除牛油、黑胡椒、吞拿魚外)拌勻搓成麵糰,加入牛油搓至光滑,再加入黑胡椒搓勻
3. 滾圓後蓋上保鮮紙發酵至兩倍大(我放入雪櫃發酵一晚,第二天下午才取出回溫繼續)
4. 倒出浸吞拿魚的水,叉鬆吞拿魚
5. 將麵糰排氣,分成六份滾圓,鬆弛10分鐘;壓平後包入吞拿魚,封口,放在焗盤上再發酵至兩倍大
6. 掃上蛋液、放上芝麻,放入預熱焗爐用180度焗25至30分鐘

很久沒讓大家看看剛做好的麵糰,這是發酵前的樣子~

出爐了^^
 
滿滿的吞拿魚餡,嘻嘻:)
 

留言

  1. 我今日都係整吞拿魚包,而家仲食緊tim..hehe
    咁今次加左薯仔係咪真係軟d ar?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁啱?我地心有靈犀喎^^
      又真係幾軟熟~~

      刪除
  2. 吖~俾你搞到我今日想焗吞拿魚包tim!~

    回覆刪除
    回覆
    1. 焗啦焗啦,我諗你一定焗得靚過我添^^

      刪除
  3. 好想食呀..............好似响餅店賣嗰啲樣 , 唔知幾時先整到呢啲包包呢~!!

    回覆刪除
  4. 可惜細囡豬唔食得辣,無得整嚟食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你可以唔加黑椒架,個餡換做肉碎或磨菇粟米個都可以,自由發揮就得^^

      刪除
  5. 艾華斯
    ~好足料嘅吞拿魚包 !!做六個咋! 咪一陣間就食晒. 依個好成功, 做多啲啦!!
    ~我兒時lunch time 要係學校食, 我日日食吞拿魚包. 而家諗起都好笑. 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 費事擺嘛,我同阿妹就無所謂,但爸媽唔中意食啲攞得耐嘅包呀~~
      原來VICKY咁中意食吞拿魚包,你返香港我整俾你食:)

      刪除
    2. 雖然, 我唔知我自己幾時可以返hk, 但聽到你話, 整包比我, 我好開心. 我要半打吞拿魚包. merci

      刪除
    3. 唔好客氣~有人中意或想食我整嘅嘢,我都好開心架^^ 咁約定你,你返香港就話我知,等我預備一下;)

      刪除
  6. 見到你d包包脹卜卜, 真係流晒口水呀~ (雖然我唔好吞拿魚)

    回覆刪除
  7. 1.)牛油是否放軟便可,定係牛油溶液?
    2.)奶粉是否任何一款都可以?

    回覆刪除
    回覆
    1. 1)對,但用牛油溶液或換成橄欖油亦可
      2) 我會用在烘焙店買的,因為不知道其他種類是否適合烤焗呢^^

      刪除
  8. 你放入雪櫃發酵?發酵唔係要溫暖地方咩?點解放入雪櫃都可以?
    咁第二次你咪都放入雪櫃》

    回覆刪除
    回覆
    1. 最理想的發酵溫度是25-28度,約用一小時便可發至兩倍大;如溫度較高,所用時間較短,溫度較低則相反。因此,我的食譜一般會寫發酵至兩倍大即可。
      我所用的是低溫發酵法,放在雪櫃發酵最少8-10小時,我個人試過最長放在雪櫃30小時才繼續,較長的發酵時間能增添麵包香。
      第二次我不會再放入雪櫃,我看過其他BLOGGER分享,也不建議兩次均放入雪櫃;如果你想第二次才用雪櫃發酵,那麼第一次就放在室溫發酵吧~

      刪除

張貼留言