Cake Pop Class@Mon Café

補記回二月份的一次團購體驗
這次是到銅鑼灣的夢屋Mon Café學造Cake Pop和吃英式下午茶

是緣份吧~~
這個團購是一位以前工作上認識的朋友邀約我參加的
她本來約了另一位朋友參加這個活動
但大家的時間最終未能配合而優惠券又快將到期
她知道我喜歡烘焙
便通過FB問我有沒有興趣
碰巧那個星期我有空
便一起去吃下午茶和上課了^^
其實這是我倆第一次正式見面呢(以前只是用電話和電郵聯絡)!

地方不難找
銅鑼灣B或C出口向堅拿道天橋走
過了橋底沿謝斐道走便可
地方很舒服、很有家的感覺
也有食品、烹飪用具、手作小物寄賣

我們先學造Cake Pop
其實不算難,但要花心思和時間
(PS 這個cake pop很濕潤,有濃濃的朱古力味,很美味~~)

完成後便享用老闆娘的自家製Tea set
真心的,除了那件綠色的Cake Pop甜了一點外,其餘全部都很好吃!
我一向有點怕Scone和cheese cake比較膩
但這次完全沒有
scone的牛油香味恰到好處
cheese cake質感不太實也不太軟,而且不覺膩
所有朱古力味的甜點都有濃濃的可可味
吃得出老闆娘用上優質的材料

團購價是兩位$298,已包括上課、材料、下午茶點心及花茶(可添飲)/咖啡
十分優惠~~
不過即使你直接到Cafe吃下午茶也不算貴
我看到一人Tea set也只是$128(不吃午餐也會吃得飽<--這點對我這些餓不得的中女很重要XD)
而一個鋪滿水果的Waffle好像也是$48起
在銅鑼灣逛得累了,上來坐坐也不錯呢~

有興趣可到訪Mon Café的網站或FB Page
http://www.moncafehk.com/
https://www.facebook.com/moncafehk

留言

  1. 又有得學, 有得飲食, 又有得聚舊, 環境又舒服, 一個不錯既下午, 我都好喜歡去樓上cafe消磨時間, 銅鑼灣有間think cafe有好多書睇, 仲可以自己帶野食上去tim!

    回覆刪除
    回覆
    1. 這間CAFE的確幾舒服(有些也會很吵的…),我們也很享受這個下午呢~~

      刪除
  2. 第一次見面就可以一齊學整 Cake Pop , 難忘得嚟又幾好玩呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真的很難忘!我們當時都很期待這次見面呢~~

      刪除
  3. 有嘢學、又有嘢食,幾好喎!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 值得推介呀,今期U magazine都有介紹~~

      刪除
  5. CAKE POP上的那雙眼仔
    好搞笑:)

    回覆刪除
  6. 艾華斯:
    ~我係fb 有關注依間餐廳, 因為店主, 以前係寫blog!! 如果我返香港都想去依度cafe呀!!
    ~有得學整野食, 又可以嘆下茶. 好充實!!
    ~相中的cake pop 全是你設計?? so colourful

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我又唔知佢有寫BLOG呢,你返嚟一定要去下~~下面細圖個3支係我整,其餘係朋友整^^

      刪除

張貼留言