蕃薯包

在愛料理找到一個芋泥吐司食譜
好像很吸引的樣子
那天經過街市看到便宜的蕃薯(<--對,我總是被便宜的東西吸引過去了)
便試試將芋泥吐司換成這個蕃薯包
我這個懶人
洗淨蕃薯,用叉在上面叉上多組小孔,放入微波爐叮5分鐘
去皮後,當蕃薯還暖時壓成蓉就成了
麵包很軟熟,配蕃薯也不錯
可惜蕃薯不夠香甜,有點美中不足呢~~

食譜:http://icook.tw/recipes/74157


留言

  1. 叮 5 分鐘就已經熟到可以搓爛嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗都要視乎大小嘅~~我舊蕃薯10両重左右,用高火叮5分鐘已可以啦~~

      刪除
  2. Oh that means also can use potato to make bread next time^^

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 不用擔心,芬妮可以先烚熟或蒸熟蕃薯,原食譜就是先蒸熟芋頭呀;)

      刪除
  4. 艾華斯:
    ~又蕃薯, 又麵包. 都好重殿粉質嘅食品!!
    ~被便宜的東西吸引----我都係, 我去market 買菜, 實買當日最平嘅蔬菜!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我很喜歡飽飽的感覺,所以澱粉質是很重要的XD
      Yeah,give me five~~掃平貨的同道中人呀~~

      刪除
  5. 蕃薯面包我都好鍾意食架~出街賣好貴~自己整仲好呢~!

    回覆刪除
  6. 蕃薯面包唔係成日見到有賣ga, 好正呀, 自己整更健康~

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時突然想食但無得食真係幾失落……自己整到就滿足返晒^^

      刪除
  7. 蕃薯包啱哂我食呢,不過唔好用微波爐叮,用鑊蒸會食得健康啲呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你關心~~不過我又懶又心急,成日都要貪快貪方便呢:P

      刪除
  8. 我在吉吉島買過一隻叫"安納竽"的蕃薯,好好吃的,清甜味美,用來整蕃薯包好正的呢!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 真的?謝謝Allie的好介紹,有機會要試試~~

      刪除
  9. 用紫番薯會唔會仲好味?:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 未試過呢,但我覺得紫色會漂亮一點,下次有機會再試~~

      刪除

張貼留言