湯種果醬吐司

以前總覺得做湯種有點麻煩
但現在多試幾次後
卻發現做湯種其實也很快
而且湯種做的麵包十分軟熟
很受大家歡迎呢~~
家中有義工活動所贈的檸檬果醬快將到期
所以就來個果醬吐司吧^^

湯種果醬吐司食譜

材料:
湯種50G(用25G的90度熱水拌勻高筋粉25G,放涼備用)、高筋粉190G、全麥粉60G、水80ML、鹽3G、糖25G、蛋1隻(可留少許蛋液掃面用)、乾酵母3G、牛油25G、果醬適量

做法:
1. 將所有材料連湯種(牛油及果醬除外)混合成麵糰,再加入牛油搓至圓滑。蓋上保鮮紙發酵至2倍大(約1小時)。
2. 取出麵糰排氣,鬆弛15分鐘。
3. 擀平麵糰,搽上果醬後慢慢捲起麵糰,收口後放入模具再發酵至2倍大(約1小時)。
4. 掃上蛋液,放入已預熱焗爐用180度焗25-30分鐘。

外型還好吧~

我太心急,麵包還有點暖便切開它
果醬也漏出來了
而且麵包也好像比較濕
但味道算不錯,也很軟熟~~

留言

  1. 整湯種有幾煩呀,都好快手啫!通常湯種麵包都可以放耐啲時間都唔會變乾變硬。自從有咗麵包機之後,我就學識咗多樣嘢,整包時應該要醒麵好一段時間及水量要多,咁即使用直接法整嘅麵包都可以超鬆軟同擺好耐都未老化。

    嗯,妳個湯種係咁整㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 又學多樣嘢^^ 多謝你~~
      我有時都直接用明火煮湯種,但我即用即整,懶嘅時候就用熱水拌高粉算,效果一樣好呢!

      刪除
    2. 唔上火煮都可以煮到糊狀嗎?

      刪除
    3. 等我下次都學妳偷懶先,哈哈!!

      刪除
  2. Look so juicy indeed...can fully see you make bread is very enjoy bor ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks! It's juicy cos I added too much jam...hahaXD
      Yes~~I really enjoy making bread:)

      刪除
  3. 我都嫌湯種麻煩, 所以未試過。見到你的果醬包的果醬漏出來了, 真好像很吸引呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔駛用明火煮會方便D,你可以試下^^
      哈哈~我落得太多果醬,其實都幾好味,但食到成手都係:))

      刪除
  4. 我都中意用呢個方法整湯種,方便好多!係喎,卷埋d jam一齊焗出黎效果好得喎,等我分十份細細舊卷黎焗,嘩d jam可以口內爆醬!

    回覆刪除
    回覆
    1. YES~哩個方法最方便!係呀,分細細個就係西式流心包,等你嘅作品呀XD

      刪除
  5. 我媽媽通常用老種做法 , 貪方便呢~!!
    好想食呀..............引屎我 , 卡卡~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有時連老麵都慳返,用直接法~哈哈:))

      刪除

張貼留言