我喜歡

小時候,快樂是簡單的事
長大了,能事事簡單就最快樂
只要讓我隨心寫,又或是有空給我寫幾句真心話
我就滿足快樂了~~

明報 - 自由談 12.6.2014

留言

  1. 我都愛寫出感受,有時唔可以同別人講嘅事,我都會寫出來舒發心情!

    回覆刪除
  2. 正所謂平淡是福嘛!

    我就無妳咁好文采,加油呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意~謝謝你讚賞,不是好文采啦,只是喜歡寫而已^^

      刪除
  3. 好都好喜歡寫字和讀字,寫出來比電腦打出來的更有靈魂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 說得好!寫的比電腦的更有靈魂和感覺~~

      刪除
  4. 我都好鐘意寫信給遠方嘅朋友 , 收到嘅唔只係嗰份關懷...............重要嘅係有著濃濃嘅愛意 , 同艾華斯一樣 , 我都有個盒裝著好多以前嘅信件同生日咭呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來你也是同道中人呢~~好似我朋友所講,文字有情呢^^

      刪除
  5. 真係幾懷念以前寫信, 寄信o既日子。我都有個寶盒裡面全部都係同學仔, 朋友仔o既信。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你也有一個寶盒呢^^ 真的很享受有機會執筆寫字~~

      刪除
  6. 寫得好寫得好,努力加油呀,你可以拿起筆盡情舒發,讚呀.

    回覆刪除
  7. Write blog also is "寫出感受", sometime can play back to take a look for all sweet memories.

    回覆刪除
    回覆
    1. Agree with you^^ But I love writing on hard copy as well since handwriting gives a sense of warmth and love.

      刪除
  8. 我仲有一個朋友係會書信來往。雖然大家都有 What's app, 但間中(可能一年洗寫一,兩次!)會寫信比對方,大家都好珍惜。

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 謝謝欣賞~你們喜歡,我更滿足了:)

      刪除

張貼留言