躲在廚房的父親節

即將迎接暑假前的第二輪學校活動
加上天氣悶熱
星期六主要在家休息
而星期日中午跟爸爸到茶樓飲茶後
便歸家獨霸廚房玩遊戲啦~哈哈~

這天焗了之前做過的黑椒吞拿魚包
不同的是今次黑椒放在吞拿魚,而不是包包
星期六先做好麵糰放在雪櫃發酵
其實呢,食譜上經常叫人要把麵糰搓至光滑
我並沒有做足的,一般搓至這個樣子我就當完成啦~嘻嘻

這次的造型還不錯

接著便開始預備晚餐了~
父親節做個簡單的FUSION菜
決定來個香烤豬肋骨配素涼泮麻醬烏冬

香烤豬肋骨食譜

材料:
急凍豬肋骨半份、月桂葉4塊、茄汁4湯匙、鹽1.5茶匙、糖1茶匙、指天椒1隻、蜜糖、蒜蓉、香草及胡椒粉適量

做法:
1. 急凍豬肋骨解凍後用廚房紙吸走血水,加入所有醃料搽勻,放入雪櫃醃一晚
2. 預熱焗爐至200度,取出豬肋骨回溫
3. 額外用1湯匙茄汁加水及少量香草拌勻,掃上豬肋骨面
4. 豬肋骨放入平底鑊煎香,然後用錫紙包好放入焗爐焗30分鐘,中途翻一翻轉
5. 打開錫紙、面朝上,再用230度焗10分鐘即成 (*我覺得可以再加多5-10分鐘令顏色再金黃一點)


至於今次的涼拌烏冬
我放了甘荀絲、菠菜和少許生菜
 
最近日日煮網站推出了「餸給最愛」系列的食譜和短片
嘉賓的分享也挺有趣和溫馨的
有空不妨去看看^^
能夠跟自己重視的人分享自家製是一件幸福的事
即使是別人眼中的苦差
對於喜愛烹飪的人來說,卻是快樂不過的事情呀~~

留言

  1. 夏天熱到暈真系唔想食飯,食凉拌菜一流,
    咁岩我琴晚都系食凉拌菜 -->青瓜雞絲粉皮

    回覆刪除
  2. 100% Agree with U~"能夠跟自己重視的人分享自家製是一件幸福的事,即使是別人眼中的苦差,對於喜愛烹飪的人來說,卻是快樂不過的事情呀!" Becoz It's fully feel all is worth when they like your dish ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes, and those who love cooking will also find the process enjoyable:)

      刪除
  3. 而家識煮之後d大時大節都唔會出街食, 一來屋企食舒服d, 二來唔洗無la la 比人斫一頸血!我夏天都好中意煮冷烏冬呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好怕大時大節要出街迫,所以出街慶祝一定會提早呢~~

      刪除
  4. 煮野食真係好好玩,搓包可當做運動^^

    回覆刪除
  5. 艾華斯真係一名孝順女 , 你整嘢食有一手 , 我相信你爸爸一定過咗一個開心又甜蜜嘅父親節呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 算係咁啦,哈哈:P 我成日都煮飯,所以對佢嚟講係無驚喜兼求其嘅慶祝方法XDD

      刪除
  6. 晌廚房玩成日都唔夠呀!
    晌屋企食好過出去同人迫啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀~响廚房可以玩好耐,會唔捨得走XD

      刪除
  7. 艾華斯
    ~除咗返工, 做麵包, 煮父親節飯, 還有學校活動!! 你很活濯呀!!
    ~而且父親節在家食, 舒服好多呢, 唔洗等位, 舒舒服服

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦,其實學校就是我工作的地方,所以那是公事啦~
      對,不用與人迫舒服得多:)

      刪除
  8. 為左家人係廚房一日都值得啦, 好過出去同人逼tim!

    回覆刪除
  9. 我都鍾意自家煮~唔駛出去同人迫~食都舒服D~

    回覆刪除

張貼留言