我的第一個小法包

知道材料越簡單的東西
總是越難做得好~
今次試做四個小法包
質感還算像樣
但樣子卻像港式硬豬包……

參考食譜:http://icook.tw/recipes/33796
麵粉方面,我今次用了240G高筋粉和60G全麥粉
別人做出來的真的是美美的法包呀~~下次再努力!

BTW,包包下面的矽膠墊是新買的
那天在I Love Kitchen見到它只剩最後一塊
所以清貨特價賣$60
考慮到家中沒有不黏墊,而它是法國製造又可以入焗爐
所以就獎勵自己把它帶回家了^^


留言

  1. 艾華斯:
    ~就算唔係做麵包. 我覺做其他菜式, 都係越簡單越難整得好!!
    ~你第一次整, 算係似模似樣!!
    ~工欲善其事,必先利其器, 你咁喜歡整包包, 張矽膠墊最實用

    回覆刪除
  2. 我都未試過整呢種麵包!

    回覆刪除
    回覆
    1. 味道OK,麵糰又唔算難搓,不過真係唔似樣~D人話要試幾次先得呢~~

      刪除
  3. 咁難整? 唔啱媽媽整呢 , 艾華斯加油呀~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔睇樣係無問題的,所以你都可以試下,或者一TAKE OK呢^^

      刪除
  4. 法包真係唔易做~做多幾次自然會更好呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝黃師奶鼓勵~~下次又試下你個法包食譜:)

      刪除
  5. 法包應該係超難整得好嘅麵包之一!

    我之前都整過一次,算係咁啦,不過我係用法國麵包粉整。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗯,材料真係超簡單,但效果唔易控制呢~

      刪除

張貼留言