葱油餅

去吃上海菜時,家人總愛點葱油餅
有天在網上看到食譜
發現也不太難做
便修改一點點試做一下
結果很受歡迎
POST相片在FB後,有不少人問我取食譜~
後來更被表妹表明希望在做節時要吃的一道菜
故此,這次有機會在日日煮拍短片
我選了這個食譜^^



食譜:http://www.daydaycook.com/blog_page/2/details/39801/index.html 


留言

  1. 我都好中意食蔥油餅, 一角蔥油餅加一角煎蛋再點甜豉油, 正正!!

    回覆刪除
  2. 正~~我好鐘意蔥油餅, 而且仲要愈多蔥多like!

    回覆刪除
  3. 我都超鍾意食,所以間中都會整。

    回覆刪除
  4. 艾華斯:
    ~我都記得自己整過蔥油餅!! 整個style 都同你差不多!! 但我依家無整野食嘅熱誠!!
    ~但我感覺你整野食,越整越有信心!! 加油!! 期待你整更多新食品!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真的?有空再整吧,哩個唔難~
      多謝你呀~~其實都係一時時,仲有好大進步空間!我會努力的^^

      刪除
  5. TQ for sharing, In Sg is difficiult to find nice shanghai restaurant, can do it at home leh^^

    回覆刪除
  6. 蔥油餅係媽媽嘅至愛 , 睇見張相都流哂口水呢 , 艾華斯真係好叻叻~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔叻,哩個好簡單,快D叫媽咪試整呀^^

      刪除

張貼留言