家政課

中學時最愛的課堂莫過於家政課
想起當時一班女孩子一同做縫紉、一同烹飪
吱吱喳喳就過了兩節連堂
當時的家政老師又美又待學生好
上課時會跟我們分享自己的經歷和事情
所以即使上理論課
還是十分愉快^^

當時家中未有焗爐
所以最期待能學習用焗爐的菜式
其中一道很簡單
用來做小茶點十分合適的
就是有點像曲奇的石頭蛋糕了~~



留言

  1. OMG same as me~中學時最愛的課堂莫過於家政課, but that time my teacher is not pretty and not nice....wakakaka.
    Wow my lesson never teach us make this lovely cake at all~ENVY ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Yeah! Gimme five\(^o^)/
      Though u didn't learn this in the lesson, I am sure u did have a lot of lovely memories and fun too.

      刪除
  2. 咁究竟係蛋糕定係曲奇?

    回覆刪除
    回覆
    1. 很難答的問題呀……我覺得它像曲奇多一點啦~

      刪除
  3. 艾華斯:
    ~我最記得家政堂車圍裙, 車半節裙, 車攬枕.....但全部是媽咪幫手. 還貼堂. 取高分. 反而我覺家政堂, 要多謝媽咪. 哈哈~~
    ~我記得家政堂整啲食物...好好玩,整完還即刻食晒. 青蔥歲月, 就係咁放. 哈哈~~
    ~講起, 石頭蛋糕, 我家政堂都有整過. 可能我哋係用同一本家政書. 哈
    ~你整石頭蛋糕時, 有無勾起你中學記憶??

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,看來這個令Vicky想起很多家政課的回憶呢~我做這個時也想起很多很多呀!
      或許我們真的用同一本家政書,因為我也有車圍裙、半截裙和攬枕,嘻嘻:)我有請教媽媽,但還是自己做啦,喜歡親手做的感覺~

      刪除
  4. 我最怕家政, 仲試過車野車到想喊...點知, 我有件成品貼了堂! 但煮野食呢, 真係細個時無咩興趣, 反而大個仲先慢慢喜歡~

    回覆刪除
  5. 我好鍾意家政架~~~初中時家政我好高分~哈哈哈~!

    回覆刪除
  6. 呢個我未試過, 搵日試吓先 ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 整完再配杯咖啡或茶,同班生一齊嘆就啱晒^^

      刪除
  7. yummy ..............艾華斯請我食一塊可以嗎?

    回覆刪除
  8. 我都鐘意家政堂,不過時完全唔識煮,得個玩字,縫紉就更唔掂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,唔緊要啦~好好享受過程就好^^況且而家你嘅家政一定無問題啦~

      刪除

張貼留言