紫菜肉鬆包

常常聽別人說用煲湯豬肉整肉鬆
早前份量少少的試了一次
味道像樣,但質感差一點點
因為手撕得不夠幼細
這就是第一次做的成品

今次有機會再做
用心的撕細一點
做過就明白為甚麼肉鬆賣這麼貴了
全是功夫錢呢~~
做法不難,但要花時間和心機
慢慢烤、慢慢撕、慢慢試味,效果才理想

原本有這麼多瘦肉
 炒完變成這樣~挺香的^^


碰巧又要清酵母,於是決定來個自家製紫菜肉鬆包~
選了一個有信心用手搓的食譜
因為夠簡單方便,懶得開攪拌器:P


肉鬆食譜

材料:
煲湯豬肉約500g、生抽3湯匙、魚露1湯匙、鹽及胡椒粉各一小掫、糖2湯匙、麻油適量

做法:
1. 用刀背拍扁豬肉,撕成細絲,放入平底鑊慢烤
2. 肉開始變乾便加入生抽、魚露、鹽、胡椒粉、糖與肉炒勻,直至完全乾身及金黃;如有需要,試味後再作調味
3. 調至合適味道後,加入適量麻油炒勻,可在此時放入芝麻或紫菜等加添香味
4. 盛起放涼,置於容器儲存即可

麵包食譜

材料:
高筋粉250g、全麥粉50g、糖1.5湯匙(因為豆漿有糖,所以略減)、豆漿100ml、水90ml、酵母7g、鹽3g(我焗完先發現我今次忘記了這個……好像包包實了一點)

做法:
1. 所有材料混合,搓成麵糰,至有薄膜後蓋上保鮮紙,放入雪櫃發酵一晚
2. 取出麵糰回溫15分鐘,排氣後分成6份滾圓,靜止10分鐘
3. 將麵糰擀平,包入肉鬆餡收口,放在模具或已鋪上牛油紙的烤盤上,發酵至2倍大
4. 放入已預熱焗爐,用180度焗20-25分鐘即可

留言

  1. 乜唔係將瘦肉不斷炒到乾身就自動鬆散開嗎?

    咁妳自己係咪都係用煲過湯嘅瘦肉嚟整?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我試過唔會呢,我見有人就教可以炒乾之後放入攪拌機打~~
      係呀,就係見有煲湯瘦肉,所以再試整:D

      刪除
    2. 我好少會有煲湯瘦肉,因為多數煲齋湯,即使有的話,通常都係食埋。

      刪除
    3. 因為我好多時會有其他餸,所以我屋企通常食唔晒D肉~

      刪除
  2. WOW...連個餡都自己動手造, 好厲害! 亦應該比較健康...因為無咁多潻加劑~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 偶一為之咋:P 咁啱有材料就整~係會健康D,因為調味無咁重手^^

      刪除
  3. 艾華斯:
    ~豬肉鬆, 我好鐘意食, 雖然整豬肉鬆材料都唔多, 但技巧和時間真係幾考心機. 咁你整依樽豬肉鬆, 咪企咗係廚房好耐?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又唔係特別中意食,但間唔時都會食下嘅:)
      撕個時就坐出廳一邊睇電視一邊整,烘個時都會行出行入,不過成個過程都幾耐架~~

      刪除
  4. 哈~你好有心機呢~我通常都係買的多~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 偶一為之咋:P 我好多時餡都買現成的~~

      刪除
  5. 幸好我唔食肉鬆, 可以慳返好多工夫 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好少食:P 但你做天酵,功夫都好多呢~~我好懶,無諗過整,哈哈~~

      刪除
  6. 聽谷友講...............用麵包機做肉鬆 , 一樣好好味呢~!!

    回覆刪除

張貼留言