再戰饅頭

今次第三次做饅頭
終於有小進步
仍然用同一食譜
味道適中、質感軟熟
而外貌總算可以見人(雖然還是說不上漂亮……)
應該是我揉搓得不夠光滑
所以外皮還是有點皺

食譜

材料:
中筋粉250G (我用高筋粉125G+低筋粉125G)、糖18G、鹽3G、水130G、酵母3G、油5G

做法:
1. 所有材料搓成麵糰至光滑,蓋好鬆弛15分鐘。
2. 擀平麵糰,左右分別向內摺疊,擀平後再摺疊一次,搓成長型,切成8份。
3. 切好麵糰放置於牛油紙上,放入鑊內發酵30分鐘。
4. 取出,待水滾後放入饅頭以中火蒸15分鐘。

小貼士
~ 可放筷子於鑊及蓋之間散出水氣,饅頭亦不要接觸倒汗水
~ 熄火後不要立即打開蓋,待10分鐘稍降溫才取出,避免表面皺起

留言

  1. 聽老友講,整饅頭要用壓麵機將麵糰空氣完全排走,咁先整到靚靚成品喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真的嗎?但我無壓麵機>< 下次試下用保鮮紙包住支棍先擀平麵糰~~

      刪除
    2. 我都無呀!不過我之後上網睇過一段教整饅頭嘅片,個師傅真係用部壓麵機整呀!

      刪除
  2. Well Done...Look soooo soft ~I also make scone at least 3 times ...終於有小進步 :-p Add Oil DF!!

    回覆刪除
  3. 感覺係軟棉棉咁!好想食!期待你既完美成品!

    回覆刪除
    回覆
    1. 食落幾軟熟架,係個賣相差D:P 我會再努力,多謝鼓勵!

      刪除
  4. 好好多呢 , 睇見我都想食呢~!!

    回覆刪除
  5. 艾華斯:
    ~饅頭雖然咩餡料都無, 但我覺饅頭就係最難掌握. 今次第二次整, 都似模似樣. Anyways, Practice makes perfect. 你一定會整到合你心水嘅饅頭
    ~講真, 如果我係香港, 我唔介意做白老鼠, 食你啲製成品!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗯,簡單嘢總係易學難精,我會努力:)
      如果你返香港,記得留言話我知,約定你、搵你做白老鼠^^

      刪除
  6. 加油 :-bd 我都有蒸饅頭, 不過我係從凍水開始蒸, 無煲滾水 ;)
    http://mrsbenz.blogspot.hk/2014/08/blog-post_14.html

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝班太提點:x 下次試下跟你整先~~

      刪除
  7. 凍水蒸呀!~個鑊開少少黎蒸啦~咁會靚仔D~
    加油~~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝黃師奶提點:-* 我有開少少鑊嚟蒸呀~~

      刪除

張貼留言