柱候蓮藕炆排骨


家中的柱候醬快到期了
雖然我總覺得大部分醬料只要沒有變味
不是過期太久也可繼續使用的
怛心理上總不太放心
所以就用來煮了這道蓮藕炆排骨
食譜
材料:蓮藕半斤、排骨半斤(洗淨後先用少許鼓油、糖、油、生粉略醃)、柱候醬2湯匙、薑2片、蒜2粒、水適量
做法:
1. 蓮藕洗淨切件備用
2. 用少許油爆香薑蒜各一,放排骨入鑊中煎香,盛起備用
3. 用少許油爆香餘下薑蒜,放入蓮藕後加入柱候醬炒勻,加入1-1.5飯碗水,再炒勻,蓋住直住滾起,然後轉中細火炆10-15分鐘(視乎蓮藕件大小)
4. 蓮藕七成熟左右後,加入排骨回鑊炒勻,滾起後蓋住再焗8-10分鐘(如有需要可略加水)即成
~ 因為我家口味較淡,如喜歡濃味一點,可多加一些柱候醬或蠔油令味道更豐富濃郁

留言

  1. 艾華斯:
    ~柱候醬到期得合時. 而家開始涼涼哋柱候蓮藕炆排骨都係合時菜
    ~我娘家口味, 都係偏淡, 但大個咗, 出街食多, 我自己食啲野, 就越來越濃.

    回覆刪除
  2. 艾華斯,天氣漸涼,食濃味食物,啱晒

    回覆刪除
  3. 呢個餸我都好鍾意煮, 有時用南乳汁 :) 我會淨食蓮藕 :)

    回覆刪除
  4. 基本上蓮藕好食過肉!

    我啲醬料過咗年幾兩年都照食,哈哈!其實放雪櫃都唔怕啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. YES!過咗半年內我都敢食嘅,但因為仲有其他人食嘛,為安全計,過半年之後通常唔食~~

      刪除
  5. 呢個餸個汁都好好送飯tim~好吸引~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~不過我中意乾身D,唔係淨好多汁,但煮多D汁就啱晒中意用汁送飯嘅人;)

      刪除
  6. 咁啱我今日都係整柱候排骨!

    回覆刪除
  7. 呢個餸好野味 , 我爸媽都鐘意食 , 下次試吓叫媽媽整先~!!

    回覆刪除

張貼留言