原味Scone

偶爾就會想放縱一下
想吃/弄點邪惡的東西XD
很久沒有吃過Scone了
但有時總擔心街上賣的太重牛油味及不是那種外脆內鬆軟的質感
對上一次吃到滿意的Scone是在灣仔的Mon Cafe~

謝謝Blog友鎧軒的分享和鼓勵^^
再參考一些網站的食譜後
昨天終於下定決心
親手來做做!
今早用平底鍋翻熱,配上果醬及伯爵茶來當早餐
很接近我想要的味道和口感,好滿足呀~~

食譜(參考鎧軒Mary Berry的食譜) (可做8個直徑6cm的Scone)

材料:
中筋麵粉250G、泡打粉1茶匙、鹽0.5茶匙、糖28G、無鹽牛油(冰涷及切成小塊)45G、蛋1隻、奶110-120ML

做法:
1. 全蛋加牛奶拌勻。
2. 麵粉、泡打粉、鹽過篩,加入糖拌勻。
3. 將涷牛油用手指頭輕力加入粉中成麵包糠狀(避免令牛油溶化),然後倒入牛奶及蛋輕手拌勻(留起少許混合液掃面)。
4. 在工作墊上撒上少許麵粉及在雙手搽上少許麵粉,放上麵糰。
5. 麵糰輕按至1.5吋厚,用杯口沾少許麵粉,接着印出麵糰,掃上蛋奶混合液,用220度焗約15分鐘。

~ 由於用蛋奶液不太上色,可考慮:a) 改用蛋黃液掃面 b) 焗好後轉上火用200度多焗3-5分鐘

留言

  1. 妳有無試過 T&P 個 scone 食譜呀?佢整嘅 scone 都唔錯呀!

    我睇過外國食譜書講,如果想 scone 比較軟熟濕潤的話,咁就要將 scone 麵糰緊貼並排烤盤上,減少水份流失之餘,仲可以發得高啲;相反,分開獨立放上烤盤就會焗得比較乾身鬆脆。如果妳覺得牛油邪惡的話,咪改用橄欖油或菜油整囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講用汽水嗰個?我試過,但可能口味問題,我又麻麻呢:P
      多謝你嘅資料,下次再整會留意下~~
      想請教一下,用橄欖油的話係咪都係加入粉度、整到佢麵包糠咁嘅樣?

      刪除
    2. 唔係汽水嗰款呀,佢仲有好幾個 scone 食譜,汽水嗰款我覺得好難食,可能我唔鍾意奶味啦!

      其實用橄欖油整 scone 跟用牛油做法一樣,無乜大分別,成品都一樣會鬆。

      另外有個鹹 scone 食譜都唔錯,妳有機會試試啦:
      http://kestrelkwan.blogspot.hk/2010/07/spring-onion-capsicum-scone_5450.html

      刪除
    3. 我搵唔到佢其他個D呀~~不過而家哩款我都幾中意^^
      你個鹹Scone都好吸引,下次試整先~~Thanks!

      刪除
  2. 我老公都好like 食scone~~有時出去食tea都會點黎食~剛焗起加個朱古力醬好好味架~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,暖暖地加少少醬真係好好味:)

      刪除
  3. Haha好開心能把邪悪的美食分享給你艾華斯!look yummy ♡♡♡! btw 我最近做了3次包包也不成功,做來做去也只能變成硬豬仔。亦嘗試放進雪櫃發酵一整晚,焗出來也是硬豬仔。。。好想喊,可以指點嗎?不明白错在那一個step...T_T

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~我加入你的邪惡團隊啦:)) 謝謝你的好介紹!

      鎧軒不要哭;-*我也經歷過呢~~
      你用機打麵糰還是手搓?用手搓的話可能是搓得不夠吧~我最初做包包的時候太心急,試過即使用機打麵糰也是有點實的……現在多了一點經驗,發現通常軟熟的包包在揉搓時延伸比較好和麵糰較光滑,所以會以此為搓好麵糰的標準(歐陸包或免搓包除外啊)~~
      另一個可能性是麵包的水份含量,一般來說,水份含量較高的麵糰會較軟熟(例如加湯種),但起初揉搓時會較黏,我通常用機打~~天氣亦會影響發酵速度和麵糰濕度,你可以試試略為調整材料份量呢~

      你可以試試這兩個食譜,我做過好幾次都成功的:
      芝麻包 http://chengsfactory.blogspot.hk/2013/04/yahoo-blog-encore.html
      湯種迷你菠蘿包 (你可以不做皮,先當做餐包一試) http://chengsfactory.blogspot.hk/2014/01/blog-post_27.html

      寫得有點長,希望幫到你^^ 加油!

      刪除
    2. Thank you very very much dear (with kiss)~So touching! I must try again :)

      刪除
  4. 整得好靚!有時一起身睜大眼會立刻好想食一d非常heavy既嘢!我試過一起身就落街買double餡既格仔餅...hahahah

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你!Give me five:)) 我起身就肚餓,早餐食得比較多,如果前一晚食唔飽,一起身就想食heavy嘢!

      刪除
  5. 我都鍾意食,諗起都流口水 :)

    回覆刪除
  6. 艾華斯:
    ~我都喜歡原味Scone. 見到scone 即刻想起jam and 濃茶!!
    ~原來Mon cafe 咁出名, 很想返香港就去Mon cafe. (我又開始發夢啦!!)

    回覆刪除
    回覆
    1. 原味配JAM最好味^^ Mon cafe係小店嚟,不過都唔錯~~有機會返香港試下呀~

      刪除
  7. 我都好鐘意原味scone + jam最正~~

    回覆刪除
  8. 艾華斯真係好叻叻 , 第一次整已經咁成功 , 我都好想食包包呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔叻,都係好彩有好多叻人分享同教路咋:P

      刪除

張貼留言