五香肉丁炒烏冬


又來炒烏冬了~~哈哈~~
因為快捷方便嘛:P
這個十分香口惹味
而且幾乎不用另外調味已經很美味

五香肉丁炒烏冬(3人份)
材料:
烏冬(200G) 3包、五香肉丁1罐、紅蘿蔔1條(去皮切絲)、唐/西生菜多片(切絲)、薑2片

做法:
用少許油及薑略炒紅蘿蔔絲及生菜絲,可加少許鹽調味,盛起備用。放入五香肉丁略炒,加入烏冬及約2-3湯匙水炒鬆烏冬,(想濃味一點可放少許生抽,否則可略去)再放回紅蘿蔔絲及生菜絲炒勻即成。




留言

  1. 原來香港人都幾鍾意食五香肉丁喎!我估我應該無食超過廿年喇!

    回覆刪除
  2. 見到你o既五香肉丁, 搞到我醒起自己好耐無食, 有d想食返啖呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Give me five~~到咁上下就會食下,心癮XD

      刪除
  3. HaHa...五香肉丁is our HK trade mark can food...a lot of memories...Lucky still can find it in Singapore XD

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes!! Hong Kong taste......also convenient and easy to match with other food~

      刪除
  4. 一定好惹味 :) 不過我怕辣, 所以我無食過 :)

    回覆刪除
  5. 艾華斯:
    ~有咩所謂, 你鐘意食, 日日煮都得!!
    ~其實,炒烏冬就最好, 因為烏冬點炒, 點灘凍, 都唔會淋. 帶返工都會好味!!
    ~五香肉丁, 我都好耐無食!!! 和味!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又唔得,五香肉丁咁濃味,間唔時食下就滿足了:)

      刪除
  6. 哎呀,我都好耐無食五香肉丁啦!有d掛住tim><

    回覆刪除
  7. 好耐無食五香肉丁喇 , 通常响茶餐廳食五香肉丁公仔麵 , 炒烏冬真係未食過 , 原來咁易整 , 又試吓叫媽媽學吓呢個餸~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 五香肉殅都幾夾烏冬架,有時間試下啦:)

      刪除
  8. 我通常用咖哩汁伴烏冬~到好好味呢~!

    回覆刪除

張貼留言