排包和伯爵茶合桃吐司

這個週末時間比較輕鬆
一早已打算焗麵包
湊巧星期日去探望婆婆
於是一口氣焗兩款麵包
帶一些給他們分享

排包已做過兩次,但每次也差一點點
伯爵茶合桃吐司則是第一次做
不過這次挺順利
兩個麵糰也發酵得不錯
揉搓時感覺也很柔軟、延伸得很好~~
最後效果真的令人頗滿意^^

食譜

排包 (參考MOONMOON的食譜)


材料:
全麥粉 73G、高筋粉 357G、糖 50G、牛油 75G、奶 100G、蛋1隻(留少許掃面用)、吉士粉12G、酵母8G、椰絲適量(可略)

做法:
1. 所有材料混合搓成麵糰,發酵至2倍大(約1小時)
2. 排氣、滾圓,分成8份,每份搓成長條型
3. 喜歡椰絲的,可包入才適量椰絲及在面加上少量椰絲(這次我一半包包做了這個部驟)
4. 放入焗盤,再發酵至2倍大(約1小時)
5.用180度焗20分鐘

伯爵茶合桃吐司 (參考愛料理食譜 http://icook.tw/recipes/16151 )


基本上我是跟當中的材料和做法
冰糖方面我放了18克,合桃則用了60克
做法方面,我就直接將茶包拆開混合了熱水
而湯種也當然是用我的懶人法啦XD

留言

  1. Oh got Earl Grey Tea taste must be my cup of tea :)

    回覆刪除
  2. 紅茶好靚亦係我最愛,用冰糖咁特別?會唔會淡d?婆婆肯定食到耳都郁埋..hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 冰糖係食譜建議,我都係第一次用~不過你估得啱,甜味比較淡,不過我屋企人覺得OK,係我舅父覺得淡咗少少:P
      我婆婆中意呀,因為包包夠軟熟同清淡,同埋佢話夠飽肚喎XDD

      刪除
  3. 食唔食到 Earl Grey 味呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀,今朝我打開保鮮袋仲聞到好香添^^

      刪除
  4. 個排包好魔鬼, 75g 牛油 :)
    個排包得100g奶同1隻蛋就夠? 個麵團唔會好乾?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都幾魔鬼架,偶一為之啦:D
      唔會好乾,好好搓、柔軟,今朝食仲好軟熟,濕度適中~~

      刪除
  5. 我呢排懶咗少整包~係時候又要努力吓

    回覆刪除
  6. 伯爵茶合桃吐司正 , 艾華斯婆婆一定鐘意呢~!!

    回覆刪除

張貼留言