2014小回顧

以往甚少寫這類題目
不過覺得今年算是收穫滿滿的一年
所以也來一個小回顧
鼓勵自己來年繼續努力!

yahoo blog結束後轉到這個平台
因為這個平台,今年有機會當上日日煮的特約blogger
跟更多人分享食譜
比起其他blogger,其實我並不優秀或突出
然而這是一個難能可貴的經驗
同時,在這個平台也認識了不少烹飪/攝影/手工藝高手或專家
促使我作更多新嘗試
未來的日子,我會繼續向大家學習
希望可以做得更好^^

今年我亦嘗試把文章不定期投稿至報章
成績亦不錯呢~~
知道文章得到別人的欣賞
開心之餘,真的很滿足!

在學校工作踏入第二個年頭
一切掌握得比之前好
和同事合作也更順暢
工作上的樂事比苦事多
實在是可遇不可求~~很感恩~~

暑假第一次和朋友自遊行
走在德捷兩國的十天
我們一同經歷了許多的第一次
碰過釘,但也遇到好人好事,見到美境更會忘記一路的疲累與不安
旅途中的一切全都十分難忘

繼續參與麥當勞叔叔之家的義務工作
今年更協助一個新崗位 — 翻譯
能發揮自己所長幫助別人,是錦上添花~
在這裏,我最能體會施比受更有福
我祝願住在這所愛心之家的大小朋友都健康快樂!

年尾作了一個我意料之外的決定 — 一個人去台南三天兩夜
自九月下旬得知大約的工作時間表後
一直計劃聖誕去一個短遊
十一月開始留意旅遊資訊
鎖定廈門鼓浪嶼和台南兩個點
但適逄妹妹轉工,爸媽農曆年又會去山西長線團未能同行
而我心目中的理想旅伴好友聖誕亦另有節目
所以一直無法立下決心計劃行程……
直至十二月初跟同事吃午飯談起旅行
又挑起我的心癮,去看看機票、酒店等資料
發現之前看過約需$2000的台南來回機票(連稅)
現在只售約$1300!(其實附近有些日子及四日三夜的話還是要$2000)
當時距離出發日期只有兩星期
豁出去了~~送了一份大禮給自己~~
結論:得的比失的多
稍後再跟大家分享吧:)

2015快將來臨,祝福大家新一年事事稱心如意!心想事成!
Happy New Year\(^o^)/

留言

  1. 艾華斯:
    ~你今年, 真係好充實, 仲記得你有文章上報.
    ~keep it up!!!
    ~新一年, 更進一步

    回覆刪除
  2. 過去一年相當充實喎!妳都好叻,自己一個人去旅行,我就唔夠膽咁做。

    艾華斯,新年快樂呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Happy New Year!!
      係呀,2014都幾充實呢~~我都無諗過會自己一個去旅行呢,係另一種感覺,好自由,都幾開心架:)

      刪除
  3. 2014年~發生咗好多唔開心嘅事~~希望2015年大家都過得更幸福同健康呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意,希望大家新一年可以過得稱心如意~~

      刪除
  4. Happy 2015! Glad to know you last year also, hopefully we can keep it on sharing to each other in the future! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Happy New Year ar~~Glad to know u in 2014 and always gain positive energy from u and other bloggers^^ let's keep on sharing!

      刪除
  5. 艾華斯响 2014 年過得又充實又開心 , 祝你 2015 年事事順意 , 開心過每一天呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝圓咕碌一家身體健康,笑口常開!

      刪除
  6. 你㗎 2015 好充實呢!你好叻呀,繼續努力!
    我都想自己一個去旅行,不過有排唔得啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝地地,我會努力的^^
      有小朋友真係難D,今次對我嚟講都係一個難得嘅體驗呢~~

      刪除
  7. 你的2014年過得好充實呢~~
    希望2015年會繼續精彩, 事事如意~~最緊要係身體健康

    回覆刪除

張貼留言