香辣酸忌廉雞肉螺絲粉

焗小蛋糕後餘下大半盒酸忌廉
決定用來煮意粉
配上香辣風味
味道層次好像豐富點
很開胃~~

快過年,大家都分享很多中式和節日食譜呢
不過中菜不是我擅長的菜式,不獻醜了~
如果新年吃中餐吃到悶的話,來個意粉也不錯啊~

食譜

材料:
螺絲粉400g、雞脾肉(中)1塊、紅燈籠椒1個、本菇1包、指天椒1隻/辣椒乾適量、酸忌廉150g(約3-4大匙)、薑2片、蒜頭兩粒、鹽、橄欖油、香草碎適量

做法:
1. 雞脾肉解凍後洗淨,切條後用鼓油、胡椒粉、少許油、生粉醃好備用。
2. 螺絲粉按包裝指示煮好,瀝乾備用。
3. 紅燈籠椒及本菇洗淨,切好備用。如用指天椒亦洗淨切粒。
4. 平底鑊放少許橄欖油,放入雞脾肉煎香,盛起。
5. 放入薑及蒜頭,爆香指天椒、紅燈籠椒及本菇,加少許鹽調味,再放入螺絲粉及雞肉拌勻同煮,最後加入酸忌廉拌勻後關火,灑上香草碎略拌即成。

留言

  1. Oh look yummy ...can pass me some by DHL?! XD

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks! It's my honour if I can send u some:) let me know when u come to HK, and pls lend me ur kitchen to cook when I visit Singapore~

      刪除
  2. 艾華斯:
    ~係呀!! 農曆新年嘅時段食好多中菜, 我之後會揀其他中菜以外嘅食物架!!
    ~酸忌廉, 真係多用途!!
    ~這一個帶飯, 都好好!!

    回覆刪除
  3. 艾華斯~預祝你羊年快樂~身體健康先~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝黃師奶,我也祝你心想事成!

      刪除
  4. 艾華斯,祝妳新年快樂,身體健康,事事如意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Kestrel!我都祝你生活、工作都一帆風順,日日笑口常開:)

      刪除
  5. 新年快樂!
    我今天跟媽媽做了一個PIZZA開年
    好想好想跟你分享:
    https://www.facebook.com/travelwithpopcorn/photos/a.635297056491740.1073741835.616803365007776/911902202164556/?type=1&theater

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂呀,小恩^^ 祝你新一年去更多好玩的地方,吃更多美味的東西(但不會胖)!
      謝謝你跟我分享你的開年飯~~Pizza很吸引,一定十分美味!
      讓我也緊貼你的FB Fanpage,以免錯失第一手消息XDD

      刪除
  6. 未試過用酸忌廉煮意粉啊,有機會試吓先!謝分享啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好客氣:) 哩個感覺好似無普通忌廉咁膩,有機會一試呀~~

      刪除

張貼留言