一人前晚餐

初四只有我一個人在家
自然不能放過做做烘焙的機會
於是參考黃師奶的食譜(我只將主麵糰50g高筋粉換成全麥粉)
不過看來我還未能好好掌握做法包的技巧
質感和味道也算像樣
但外貌仍舊像豬仔包
要再多試才可以~

用其中一個加上吞拿魚和生菜
就成了當天的晚餐
很滿足^^

留言

  1. 法包好難整呢~
    如果冇發酵箱~好難整到好嘅法包呀!~
    嗰時我出去學個師父都話香港天氣唔啱做法包~出街嗰D好食D都係因為用酵箱發~
    我屋企都係用酵箱發咋~

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來係咁~多謝你話我知呀~~
      爬下文再研究下唔用發酵箱得唔得先:P

      刪除
  2. 艾華斯;
    ~連個包都自己做, 真係一手一腳整嘅晚餐!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哩D妹仔命,中意落手落腳~~哈哈XD

      刪除
  3. Oh I believe these yummy bread is your good friend always :)

    回覆刪除
    回覆
    1. True! Oven is always my best friend and kitchen is my little shelter~~

      刪除
  4. 回覆
    1. 因為新年前後都好多餐出街食呢,係屋企要食番清D~~嘻嘻:P

      刪除

張貼留言