送你一個微笑:) (附動物造型麵包食譜)

放假的日子繼續烘焙
既然有時間,又來試試造型麵包吧~
參考愛料理的杯子小熊麵包食譜
改成艾華斯版本的動物造型麵包:)

兩個是我畫的,另外兩個是妹妹畫,你猜哪個是我畫的嗎?
 挺滿意包包的組織~

食譜

材料:
高筋粉200g、低筋粉40g、糖15g、鹽少許、蛋1隻(約50g,留起1至2g掃面用)、酵母3g、牛奶110g、橄欖油20g、水浸吞拿魚約200g、朱古力(畫五官用)10g

做法:
1. 水浸吞拿魚瀝乾,叉鬆備用。
2. 將所有材料(橄欖油及吞拿魚外)混合搓成麵糰,加入橄欖油搓至光滑,蓋上保鮮紙,放室溫放酵至2倍大或雪櫃作低溫發酵最少6小時。
3. 取出麵糰排氣,滾圓後鬆弛10-15分鐘;先切出一小塊麵糰留作耳朵用(細分8份滾圓,大小因應喜好而定),再將餘下麵糰分成4份,擀平後包入吞拿魚做成圓形或橢圓形,再加上耳朵部分,連好後蓋上保鮮紙再發酵至2倍大。
4. 掃上蛋液,放入已預熱焗爐用180度焗20分鐘。
5. 隔水座溶/以微波爐低火叮溶朱古力。麵包略為冷卻後,用牙簽點朱古力畫上五官,風乾後即成。

留言

  1. 你造的包包愈來愈靚, 亦愈來愈可愛呢!
    見朱古力面, 以為係甜包添!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係?多謝你呀~好開心聽到你咁講:)
      因為之前開咗罐吞拿魚未用晒,所以清埋佢~~

      刪除
  2. 我估頭兩個是艾華斯畫的 , 咁可愛嘅造型公仔麵包 , 比著我實唔捨得食呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 左上係我畫的,另一個是妹妹畫的呀:D
      我殘忍,幾可愛都係大啖咬XDD

      刪除
  3. 個 texture 真係好掂喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你嘅讚賞^^ 今次真係唔錯呢~~

      刪除
  4. 焗得好靚呀~
    我都好耐冇焗包,冇工番日日都訓到12點幾,起身就食LUNCH了。

    回覆刪除
  5. 動物造型麵包好cute~小朋友見到實好開心tim 呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哩個係相對簡單嘅做法呢~~唔好話小朋友,我D大朋友見到都中意:)

      刪除
  6. 艾華斯
    ~你啲麵包做型好吸引, 見到已經好開心!!
    ~還要係吞拿魚包, 簡直我大愛!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝VICKY讚賞^^ 哩個包真係好啱你~~

      刪除
  7. Oh really long time no make bread already...coz CNY got too many dish need to eat , its the time planning baking soon :)

    回覆刪除
    回覆
    1. haha~it's normal that CNY always eat eat eat la XD

      刪除
  8. 熊仔包好可愛啊!有機會要整比仔仔食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗你仔仔一定中意,你可以參考本身杯子造型,細細杯更啱小朋友呢~~

      刪除
  9. 個包包好cute呀, 小朋友一定會食得開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你讚賞^^ 我自己都好中意呢~~

      刪除
  10. 好得意,好 cute呀,唔捨得食呢 XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝cici欣賞~~我無咩愛心,大大啖落去呢XD

      刪除

張貼留言