Bread or Cake?

在閒日放假的日子
自由自在的獨霸廚房
一邊聽歌,一邊做至愛的烘焙^^
星期三有一天假
中午就約了舊同事午飯
少不了和她們分享新鮮出爐的成品
麵包與蛋糕,你愛那一款?

第一次試用新鮮藍莓做吐司
淡淡的藍莓味,挺清新

食譜

材料:
高筋粉 250G、全麥粉 50G、糖 18G、鹽 2G、蛋 1 隻、即用酵母 3G、新鮮藍莓 100G、奶 /水100G

做法:
1. 新鮮藍莓用叉壓成蓉。
2. 所有材料混合,奶/水先放80G,因應麵糰濕度逐少加入,搓成麵糰後蓋上保鮮紙置室溫發酵至兩倍大(約1小時)或置雪櫃作低溫發酵一晚。
3. 取出麵糰排氣,鬆弛15分鐘,然後撒上手粉,壓平麵糰再捲成條狀,放入模中置室溫發酵至兩倍大(約1小時)。
4. 放入已預熱焗爐,用180度焗30分鐘即成。

小貼士
~ 奶或水的份量需因應藍莓水份作調整
~ 如麵包在烤焗中表面已金黃,可蓋錫紙在面以免烘燶


又焗了石頭蛋糕
今次作出少許改動
做成伯爵茶和朱古力粒兩款口味

材料:
低筋粉 200G、牛油 90G、黑糖 60G、砂糖30G、蛋 1隻、伯爵茶包1包、入爐朱古力粒 適量

做法:
1. 將低筋粉過篩備用
2. 牛油切粒,用指尖將牛油混合麵粉至麵包糠狀,拌入糖及蛋混合成一麵糰
3. 分成2份,一份混入伯爵茶葉,另一份加入朱古力粒
4. 每份各自分成小份放上焗盤,放入已預熱焗爐,用攝氏190度焗15-20分鐘
5. 趁熱享用或待冷卻後放入密實盒儲藏

*********************************************************
後記~
大家有否留意這次用了一個木托盤呢?
這是早前到尖沙咀閒逛時
遇上K11一間手工教室搬遷大減價
貨品超級精美!
結果我用半價($140)買了這個實木托盤配拼貼材料
其實我甚少捨得買這種家品
因為覺得比較少用~~
但這次真的太喜歡了,覺得自己好豪氣呢:P
第一次做的拼貼,不敢弄得太複雜,而且挺喜歡木的質感,就這樣好了~
做了擺盤,又好像真的比較漂亮~哈哈~

各位Happy Friday呀~

留言

  1. 好吸引呢 ~ 小高又要吃 ~

    回覆刪除
  2. 其實個托盤真係唔錯,不過對我嚟講半價後都真係仲覺得貴,最主要係好似妳咁講,好少用的話就覺得唔實際。

    仲諗住請教吓妳點樣可以用原粒藍莓整麵包㖭,哈哈哈哈!! :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 係有少少貴,不過諗住玩埋拼貼,當獎勵自己~哈哈~
      我見有人係二發前加原粒藍莓再焗,不過出嚟爆漿,效果唔係幾好,所以我都係壓爛佢,有機會研究到再話你聽;)

      刪除
    2. 我自己係跟仙姐個方法,藍莓洗淨後放上冰格雪至結冰,之後唔解凍直接放入 muffin 麵糊內,咁就可以保持原粒,否則一定會爆漿!!

      刪除
    3. 我整muffin都係用你所講的方法~~但麵包要再置室溫發酵約一小時,會否已解凍?

      刪除
    4. 所以大多數都係會用果乾,同埋咁冰凍,都應該會影響發酵速度。

      刪除
    5. 咁又係~~處理新鮮而水份多蔬果都係要小心~~

      刪除
  3. Bread or Cake I also love!!
    P.S. I also love to listen music when baking :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Glad to hear that^^ Thanks! Music is really a gd partner of cooking~

      刪除
  4. 麵包與蛋糕 , 袁太比較喜愛蛋糕呢 ^^ 最尾幅圖的花花碟袁太都有一隻喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 是粉紅色那隻嗎?我在living plaza買的,覺得有清清的小花很不錯,size也適中呢~~裝袁太的餸菜一定也不錯:)

      刪除
  5. 嘩..............最尾張相好掂呀 , 艾華斯想引屎我同媽媽咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你喔^3^ 有機會一定送上和你們分享~

      刪除
  6. 回覆
    1. 其實不太吃得出藍莓味呢:P 但有淡淡的水果甜味~~

      刪除

張貼留言