綠茶紅豆包

我總覺得綠茶和紅豆是絕配!(嗯,其實綠茶與朱古力也不錯啦~)
很久沒有做這個配搭了
因此又來練習一下
可惜,粒粒紅豆餡還是包不好
下次試試換成豆沙,或許容易一點~

食譜

材料:
高筋粉 360g、全麥粉 60g、酵母 7g、鹽5g、糖 20g、綠茶粉 15g、水 230g、 橄欖油 40g、罐頭紅豆粒 200g、芝麻 適量(裝飾用,可略)

做法:
1. 除橄欖油及紅豆外,將所有材料混合成麵糰,加入橄欖油搓至有薄膜,發酵至2倍大或置雪櫃用低溫發酵法發酵一晚。
2. 取出麵糰排氣,按喜好造型。這次我做了兩個造型:杯仔和橢圓形,所以先將其平均分了兩份。其中一份分成5份,擀平包入紅豆餡,放入杯中;另一份分成4份,其中3份擀成橢圓形,餘下1份再分為3份,造成長條形圍在橢圓形邊,連接及壓實成碗狀,放入紅豆餡。
3. 麵糰發酵至兩倍大後,可加上芝麻裝飾。
4. 放入已預熱焗爐用180度焗20分鐘。

這是晚上剛出爐時拍的照片
但我覺得還是日光下的它們比較漂亮^^

留言

  1. 阿囡出咗世~家下我都冇時間整包喇~
    唉...

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好唉啦~~而家同佢相處嘅時光都好寶貴架~~
      同埋遲D阿囡大D,可以同你一齊整添,係咪諗下都開心呢:)

      刪除
  2. 我不嬲都叫抹茶同紅豆係一對伉儷,哈哈!!

    我都超鍾意抹茶同朱古力,但可惜抹茶朱古力就食唔到,因為一定係用白古力整,啲奶味重到呢 …… 反哂胃哦!!

    回覆刪除
  3. 嘩.........抹茶同紅豆簡直係絕配,呢個包包超健康呢。

    回覆刪除
  4. HaHa I also feel GreenTea & Red Bean is good friend indeed XD

    回覆刪除

張貼留言