豉椒炆雞配菜飯

作為一個宅女,我幾乎一星期最少4至5天在家吃飯
我常笑說,我應該是一家人中最常在家吃飯/煮飯的那位
有空時,便會花點心思配搭和擺盤
忙起來就一定以簡單快捷吃得飽為主XD
下面這個便是某天有時間有心情煮的晚飯
所以也有拍照紀錄了~~哈哈
順道分享一下食譜吧~~
豉椒炆雞配菜飯(3人份)

材料:
切件冰鮮雞 半隻、黃椒 1隻、青椒1隻、豆豉 適量、指天椒 1隻、蒜頭 2粒、小棠菜 半斤、紅米飯 3碗
冰鮮雞醃料 - 豉油、糖、胡椒粉、麻油、生粉適量

做法:
1. 冰鮮雞洗淨瀝乾,用醃料醃20-30分鐘。
2. 黃椒、青椒洗淨切塊;指天椒、蒜頭洗淨切細粒;沖洗豆椒,加入指天椒及蒜粒。
3. 小棠菜洗淨,先切起菜頭,放飯面一同煮熟,熟後先夾起備用。其餘切碎備用。
4. 放少許油下鑊,放入菜及適量鹽炒熟。盛起後連水份加入飯煲與飯拌勻。
5. 放少許油下鑊,爆香豆椒、指天椒及蒜粒,然後放入雞件煎至金黃及九成熟,盛起備用。
6. 放入黃椒、青椒炒香,加少許鹽調味,再放入雞件回鑊,加兩湯匙熱水蓋上焗3-5分鐘或至雞件全熟,盛起上碟,放上菜頭裝飾即可。

*************************************************************
剛過去的星期日和媽媽慶生(除了我之外,我家的人全都是八九月出生的)
時間關係,簡簡單單的焗了海綿蛋糕
妹妹再買來雪糕及朱古力做成雪糕蛋糕
媽媽想到大尾督的泰太廚房吃泰國菜
所以吃過蛋糕作下午茶
便前往大尾督逛逛
再以美味的泰菜晚餐作結

很喜歡看月亮和星星^^
 吃得很飽呢~~

早前看到facebook上家樂牌分享的一段短片
很有噱頭但亦很有意思的宣傳計劃
短片很洋蔥
眼淺的請預備紙巾

【欣宜憶母痛哭… 還有不回家的理由嗎?】
【欣宜憶母痛哭…懷念家的味道】 加班、拍拖、應酬朋友…總能想到各種不回家吃飯的理由。也許我們能陪爸媽共享晚飯的時光已所餘無幾…你,還有不回家吃飯的理由嗎? 10月10日,回家吃飯日,別再被各種理由阻止你們愛回家的心!回家吃飯的同時,把愛傳遞給有需要的家庭!只要於任何一間百佳或惠康超級市場購買家樂牌產品,家樂牌就會捐出部分收益予本地食物銀行--‐--‐--‐樂餉社!贊助1萬份餐予有需要的家庭 ♥
Posted by 家樂牌食譜煮好 D on Tuesday, September 15, 2015

留言

  1. 艾華斯點可以叫自己做宅女架 , 我唔準你咁講 , 現今好多香港女仔都唔識煮飯 , 你同我媽媽都好叻架喇 , 呢個餸唔難煮 , 等我都叫媽媽試吓整先~!!
    呢餐生日飯 , 伯母一定好開心呢 , 祝伯母身體健康 , 活得開心呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~多謝圓咕碌^^但我又真係時時宅在家喎,不過而家都多咗去街嘅……
      祝福完全收到,代媽媽多謝你:)

      刪除
  2. 我都好中意食菜飯, 會食多好多菜!你又點會係宅女!我返工既日子都係極少出街, 有時放假太熱都會全日攬住部電視..HAHA
    欣宜條片我睇左><

    回覆刪除
    回覆
    1. yeah! give me five! 菜飯會令我不自覺食多咗飯添呀~~

      刪除
  3. In Singapore , better be the "宅女"...coz many people don't know how to cook in restaurant XD

    回覆刪除
    回覆
    1. oh really? Then you must be one of the top chefs in Singapore and Mr So should feel blessed to have you^^

      刪除
  4. 以艾華斯妳嘅定義,咁我應該係超級宅男喇!! XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 真的嗎?你最近常常有活動啦~~

      刪除
    2. 但係無論有幾忙、幾多嘢要做,夜晚嗰餐我都一定係返屋企食㗎!

      刪除
    3. 哈哈,係哩!!其實係我自己唔多鍾意出街食之餘又可以慳錢,但最重要都係出街食好多時都好油,食完多數都中招,喺返屋企車程上攪肚痛係好大鑊㗎,要等到成條高速公路行完先落得車,一粒鐘車程都好似捱咗成年咁長,好辛苦呀!!

      刪除
  5. SO SWEET~~祝你媽媽生日快樂呀~
    我未嫁時成日出街~不過嫁咗就做咗宅女LU~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝黃師奶^^你咁錫小B,佢第時都會對你好好呢~
      我未嫁已經咁宅,所以搵唔到男友~~哈哈XD

      刪除
  6. 欣宜條片之前睇,已經眼淚流,實在太 touching~~~ 補祝艾華斯媽媽生日快樂,身體健康

    回覆刪除
  7. 中秋節快樂呀!嘩 ~ 連d菜都整得咁靚,你真係好好心機,讚!:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 節日快樂!我都係無意中發現原來個菜頭切開可以咁靚咋~~哈哈XD

      刪除

張貼留言