最愛巧克力

眾多甜食中,我最難抵抗巧克力的誘惑!
長大以後,更愛高可可成份的產品
烘焙的練習,自然也少不了它的蹤影
這個意大利朱古力包做了多次(已忘了原食譜的出處,也曾自行修改份量呢:P)
今次試試把砂糖改成楓糖漿
效果亦不俗
如果喜歡甜的,我覺得楓糖漿可多加5-10G
沒有楓糖漿,用蜜糖或其他糖取代亦可
朱古力粒當然也可隨喜好加多或減少,加入果仁亦可

意大利朱古力包食譜

材料:
高筋粉250G、全麥粉50G、無糖可可粉16g、鹽3G、楓糖漿25g、酵母7G、室溫水190ML、橄欖油20G、朱古力粒60G

做法:
1. 楓糖漿與水拌勻,加入其他材料(橄欖油及朱古力粒除外)搓成麵糰。然後加入橄欖油揉搓至光滑,再包入朱古力粒搓勻,發酵約60分鐘至兩倍大。
2. 完成第一次發酵後排氣、鬆弛10分鐘,把麵糰造成橄欖或長方型,放入已掃油或鋪上烘焙紙的模中再發酵至兩倍大。
3. 放入已預熱焗爐用190度焗35-40分鐘,取出放涼切片。

留言

  1. 我都鍾意食古古力㗎!

    咁妳將砂糖改成糖漿之後,有無影響麵糰濕度呢?因為我自己好多時都會跟啲 vegan 食譜整嘢食,但我又唔敢亂改砂糖 / 糖漿,因為係固體同液體分別,我驚影響個 texture。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又無喎,可能我加多咗5分鐘啦(今次焗40分鐘)~~

      刪除
  2. Look yummy...Next time when I try it will add a bit coffee powder :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes it does!! I am sure it will taste better if a bit coffee taste is added^^

      刪除
  3. 艾華斯,
    -朱古力,真係擋唔住,由其是我period時,不知食幾多.哈

    回覆刪除
  4. 雖然包包好吸引 , 但朱古力我麻麻地呢

    回覆刪除
  5. 我有興趣試, 不過班生唔like甜包...

    回覆刪除
  6. 巧克力~!我都鍾意呀~呢個味道大小朋友都啱

    回覆刪除
  7. 講真...朱古力又真係幾好食架!係我honey的大愛 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你honey乖的話,可以考慮整俾佢食:)

      刪除
  8. 我唔食得朱古力 , 不過見艾華斯整得咁靚 , 又好想試吓呢~!!

    回覆刪除

張貼留言