芝味無窮

天氣開始轉涼
越來越想吃點熱的
芝士不算我大愛的食物
但我覺得熱騰騰的食物配上芝士絕對加分
那股香氣挺誘人呢~~
這次做了軟心芝士包
隔天吃的話,只要吃前放入微波爐加熱15-20秒
麵包就和剛出爐一樣了~

食譜

材料:
麵糰 - 高筋粉 150g、酵母 1.5g、糖 0.5湯匙、鹽 2g、蛋0.5隻(餘下0.5隻蛋液可用作掃面)、水 70g、牛油 15g
內餡及裝飾 - 即食片裝芝士5-6片(這次我用了車打芝士及輕怡芝士各一半)

做法:
1. 除牛油及蛋外,先將材料混合,然後加入蛋揉搓成麵糰,再加入牛油搓至光滑,蓋上保鮮紙置雪櫃發酵最少四小時或置室溫至兩倍大。
2. 將一片芝士對摺再對摺搓成小球;或將兩款芝士切開一半,各取半塊疊起,捲起再搓成小球,備用。
3. 取出麵糰排氣,靜置10分鐘,分成5份,包入芝士小球,放入小紙杯中,置室溫發酵至兩倍大。
4. 在麵包面加上芝士裝飾,掃上蛋液,放入已預熱焗爐用180度焗15-20分鐘即可。


留言

  1. 我都好鍾意食芝士~~用芝士做包包又香又好味呢~

    回覆刪除
  2. 用微波爐 "叮" 熱麵包真係要好小心,加熱耐少少都會變得又韌又乾,甚至會變硬,所以掌握加熱時間真係好緊要,我自己就跟說明書咁講,加熱到 40 ℃ 就啱啱好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係呀~~用慣咗就知用咩火、叮幾耐最好:)

      刪除
  3. Oh cheese its my favourite !! Look so charm :)

    回覆刪除
  4. 睇見都流口水.....整熱佢來食真係正好多呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯!天氣轉得咁快,小高記得保重身體呀:)

      刪除
  5. 嘩.......嘩..............嘩................好想食呀 , 芝士我至愛呢 , 流口水中................

    回覆刪除
  6. 好芝呀!我都係一係唔食, 一食就食得好盡!!你呢個勁芝包岩晒我!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係勁芝~~就嚟過節,大家又可以有藉口食多啲好嘢XDD

      刪除
  7. 芝士呀!!!))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) 我鐘意呢個!!! :P

    回覆刪除

張貼留言