粟米吞拿魚包

這幾星期本來已經有點忙
還要有突發事件要處理
但不知是否真的需要找方法舒緩壓力
好想好想做麵包!
上星期抽空做了最愛之一的Foccacia (這個幾乎熟練得可以不看食譜做了~)
而藉着星期日的空檔
就犒賞一下自己做個複雜點的~
又用了水合法,方便手搓
大家亦可以照用平常搓麵包的方法
試了新造型,第一次做還可接受吧:)

食譜

材料:
(A) 麵糰 - 高筋粉 200G、全麥粉 50G、水 150G、橄欖油 15G、糖 15G、鹽 4G、酵母 3G
(B) 內餡 - 罐頭吞拿魚 160G、盒裝粟米160G、黑胡椒適量

做法:
1. 先將高筋粉和全麥粉加水拌勻,用枃子混合成麵糰,閒置於室溫30分鐘。
2. 除橄欖油外,將(A)的其他材料加入麵糰,搓勻後加入橄欖油再揉搓至光滑,放於雪櫃發酵最少4小時(或置室溫發酵約1小時至2倍大,如果冬天就要約2小時)。
3. 罐頭吞拿魚和盒裝粟米隔水,加黑胡椒拌勻備用。
4. 取出麵糰排氣,把麵糰分成5份,滾圓。用麵棍把麵糰擀成長方型,中間放上內餡,麵糰兩邊各平均𠝹開幾份,覆蓋上內餡,放於烤模上置室溫發酵至2倍大(約1小時)。(我參考下圖做法)
5. 喜歡的話,可加上白芝麻作裝飾。放入已預熱焗爐用190度焗25分鐘。

留言

  1. 條邊仔扎得好靚
    再忙我都好懶,不想做包^^

    回覆刪除
  2. 我覺得妳真係好叻,可以手搓麵糰!

    呢款做型唔錯喎,賣相仲好靚㖭!

    回覆刪除
    回覆
    1. 功多藝熟啫~係呀,最重要唔難整呢:)

      刪除
  3. 點解你而家轉左手搓包?我反而手搓過一排之後手太痛以後都只用機, 你好勁!
    呢款造型好靚又好玩, 最重要係make sure啖啖都有餡..haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為開機洗嘅嘢多d囉,哈哈~不過湯種個d同埋整蛋糕我都會用機,快d易d!
      哩款造型真係唔錯^^

      刪除
  4. 年尾係會比較忙d,包包焗得好靚靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,過埋一月希望好d。多謝讚賞^^

      刪除
  5. I love tuna very much, mix with sweet corn its a good idea indeed! Thanks for sharing :)

    回覆刪除
  6. 個包整得好靚 ~ 見到都想試整!
    唔知搞咩 ~ 最近我有少少心癢癢想開爐焗返嘢!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝~~我都係,可能因為天氣凍,好想食熱嘢:)

      刪除
  7. P.S. I love this pretty pattern le! Want to try ASAP !! (like)

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks! I learned it from the web. I believe you can make it even prettier:)

      刪除
  8. 好足料, 我平時返工經過D麵包店買個D一陣風咁就食完, 你呢個勁正!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己整梗要足料啦!所以有時我係街買包食覺得唔夠飽,哈哈~

      刪除
  9. 真係好有心機整 , 我最愛吞拿魚包包~!!

    回覆刪除

張貼留言