薰蹄

新年快到
又是不少聚會的時間
今年團年飯
簡單的預備了薰蹄作飯前冷盤
讓大家不用空着肚等正式開飯^^

第一次做這道冷盤
最難的就是捲起豬手
我捲得不夠好,有部分散開了
但其他部驟就挺簡單的
大家可考慮一試啊~~
預祝各位猴年大吉!心想事成!


食譜

材料:
急凍咸豬手1隻、八角5粒、花椒十幾粒、丁香十幾粒、鹽2湯匙、薑2片、紹酒適量
**沾汁:米醋3湯匙、糖2茶匙、熱水1湯匙、蒜頭2-3粒切成蓉、指天椒半隻切絲,所有用料拌勻即可

做法:
1. 咸豬手解凍後出水洗淨。
2. 煲內裝足以蓋過豬手的水,放入八角、花椒、丁香、鹽、薑、紹酒煮滾,放入豬手,待再煮滾後蓋好轉細火煮30分鐘;然後關火再焗40分鐘。
3. 取出放涼,然後起骨。用保鮮紙包豬手捲實(可能要捲3-4層保鮮紙),放入雪櫃一晚。
4. 翌日取出,解開保鮮紙切成薄片,配上沾汁即可享用。

留言

  1. 正呀~~有時等開飯好想偷食,有哩個就正好多

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~同埋可以預早整定,慳時間:)

      刪除
  2. 我記得細個時見過媽咪整,佢好似係另外再加一小件豬肉放入去去咗骨位置一齊包。

    回覆刪除
    回覆
    1. Oh icic~~我見佢有個位無咩肉,都有係前面切突出嚟嘅肉放入去,但就捲得唔實,一切就散~~

      刪除
    2. 艾華斯,恭喜發財,新年快樂!!祝 您身體健康,生活愉快,事事順利!

      刪除
    3. 謝謝Kestrel!我都祝你工作順利,笑口常開,萬事如意^^

      刪除
  3. 我男家團年訂盆菜~女家出去食~唔駛煮~呵呵~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁好方便呀~~不過有時間係屋企煮嚟食都好開心^^

      刪除
  4. 呢個菜我都好鐘意呀, 好正!!
    祝你猴年大吉, 身體健康, 事事如意~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 合口味就好啦^^
      祝你新一年笑口常開,玩得盡興,要乜有乜!

      刪除
  5. 嘩........睇見都想食呢~!!

    回覆刪除
  6. 想問關火後再焗40分鐘
    意思是再焗還是燜40分鐘?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的意思是放在煲內以餘溫繼續浸40分鐘:)

      刪除

張貼留言