牛奶蛋糕

坊間美侖美奐的蛋糕不少
自問自己做的蛋糕外觀不夠吸引
但還是會自己做簡單的
給自己一點甜頭
看到網上有一個不論材料或做法都很易掌握的食譜
也試做了減糖的版本
算不錯啊~~
食譜在此--> 熱牛奶蛋糕 by 廚房一隻柴

我沒有加香草油,做了減糖版本,用了約90G糖,甜度適中~~但愛甜的朋友可用回原食譜份量~~


好友生日,送上一個3吋版~(很頹的生日蛋糕吧……)
配合牛奶主題,加了點煉奶作裝飾
不過交到壽星手上時煉奶已完全滲入蛋糕了,一點痕跡也沒有 >_<
主人翁其後回贈以下這張照片……
把我的蛋糕拍得太美吧~~~
看來我是時候認真一點做好我的食物攝影了,哈哈XD

留言

  1. 如果用糖霜整裝飾,效果可以 keep 得耐少少。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我懶,之前無點諗~~同埋我唔中意用糖霜,覺得佢死甜,所以亂嚟加煉奶XDD

      刪除
  2. 回覆
    1. 謙盈媽咪,祝你新一年萬事如意~~

      刪除
  3. 你朋友張相影得好日feel~ 讚~
    我成日焗到d蛋糕面唔平咖!! 硬係成日都飛起一邊.. 知唔知點解呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 代朋友多謝你^^
      咁可能係爐溫唔平均呢,平時你焗其他嘢會唔會上色唔均勻?如果都會的話,你試試下次焗到一半轉下個焗盤,等佢受熱平均D呀~~

      刪除
  4. 我覺得好多blog 友d 相都好靚~可以參考下~

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯,黃師奶個D都係啦:)
      我都有睇,不過成日整完趕頭趕命(要執嘢啦、阿媽催開飯啦、阿爸係你旁邊眼望望啦……),最後都無認真影:P

      刪除
  5. 哈哈........你朋友張相影得好好呢 , 睇完好想食一塊蛋糕呢~!! XDDD

    回覆刪除
  6. Look so soft...must smell good when you bake it :)

    回覆刪除
  7. 你啲蛋糕焗得好靚呀!

    回覆刪除

張貼留言