綠色星期一:蒜辣薯粒炒雞脾菇

這個菜式沒有肉
但厚切雞脾菇的質感其實有點像肉呢~
再加上蒜蓉和辣椒一樣惹味
這個沒有綠色的Green Monday菜式值得一試呀!


食譜

材料:
雞脾菇4隻、中型薯仔1個、洋蔥1個、蒜頭4粒、辣椒乾和鹽適量

做法:
1. 薯仔和洋蔥去皮洗淨,然後切粒或切絲。雞脾菇洗淨切粒,蒜頭磨成蓉備用。
2. 少許油下鑊,放入蒜蓉爆香,加入雞脾菇略炒,盛起備用。
3. 加少許油,煎香薯仔及洋蔥,煮至八成熟後倒回雞脾菇,再加入辣椒乾和鹽一同翻炒,全熟後盛起即成。

留言

  1. Oh although I don't touch spicy at all. but 雞脾菇&薯仔 also its my favourite, thank you for your sharing :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Then u can skip the spice. Glad to hear that u found your favourite here:)

      刪除
  2. 我試過將雞髀菇搣絲炒, 望落好似雞絲 :)

    回覆刪除
  3. 雞脾菇我鐘意食,但袁生就麻麻地,所以平時好少會煮

    回覆刪除
    回覆
    1. 我父母都麻麻地,所以通常得我兩姐妹食先整,你唯有等袁生唔係度先煮啦XD

      刪除
  4. 呢個清清哋好健康~過年後食要清D~

    回覆刪除
  5. 我中意呢個餸, 雞脾菇係我幾中意食既菇, 可以好多變化!呢個餸唔洗食飯都夠晒飽!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來有咁多雞脾菇嘅粉絲呢~~係呀,煮大碟D就唔駛食飯:)

      刪除
  6. 呢個我有興趣 , 食多啲素對身體有益呢~!!

    回覆刪除
  7. 正!! 我依家都盡量green monday 呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無固定邊日呢,因為同家人住,有時佢地話事,不過都盡量保持兩星期左右有一日go green!

      刪除

張貼留言