蕃茄香草貝果

偶爾也會來個貝果
喜歡它做法比較簡單
但口味多變
這次做個蕃茄香草味
不用配任何東西已經很好吃~

食譜

材料:
高筋粉 250G、全麥粉 50G、即用酵母 4G、鹽 2G、糖 10G、水 190G、橄欖油 10G、油浸蕃茄乾2塊、香草隨意
(另備煮麵糰糖水,我用小煲盛載約一湯碗水加入約一湯匙糖)

做法:
1. 油浸蕃茄乾剪細塊。
2. 除橄欖油外,所有材料混合搓成麵糰,再加入橄欖油搓至有薄膜,蓋上保鮮紙置室溫發酵至2倍大(約1小時)。
3. 為麵糰翻麵排氣,靜置10分鐘,再分成6份,各自搓成條狀,一端壓扁,包起另一端,放在烘焙紙上靜置15分鐘。
4. 煮沸煮麵糰糖水,放入麵糰兩面各煮10秒,盛起麵糰放回烘焙紙上,放入已預熱焗爐用210度焗20分鐘。

留言

  1. 我都好中意食香草蕃茄乾整包!同意咩都唔洗加已好好食!!!我懶所以通常用黎整foccacia!等我又試下整bagel先!!你整得個顏色有少少粉紅咁好靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. Yeah! 我都會用嚟整foccacia,超方便~我都估唔到整出嚟有少少粉紅咁呢~

      刪除
  2. 所有用香草同油浸番茄乾整嘅包包都好好食。

    下次用埋浸番茄油整啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,你都係香草同油浸蕃茄乾嘅粉絲喎XD
      之前試過,不過今次無加~

      刪除
  3. 蕃茄味的包包我鐘意呀,不過香草就麻麻地呢,成日見到艾華斯整包包,我都好想再焗包呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你走香草就fit晒:) 焗啦焗啦,我好中意麵包出爐個陣味~~

      刪除
  4. 蕃茄香草係我最鐘意㗎貝果口味呀!:D

    回覆刪除
  5. 除咗個包吸引,本書都好吸引我呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇下呀~~我好中意高木直子,哩本好好睇:)

      刪除
  6. Soon Charm! But Singapore difficult to find "油浸蕃茄乾", do you think can use real tomato?

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks! yup, u can, but the taste and smell will be different and u need to adjust the water amount because fresh tomato contains more water~

      刪除
  7. 貝果好好味!留個俾我做早餐啦

    回覆刪除
  8. 真係好軟熟呢 , 睇見都想食~!!

    回覆刪除

張貼留言