咖央花生卷

舅父從新加坡旅遊回來
送上一樽咖央醬
咖央跟吐司很搭配
我猜用來焗麵包也應該不錯
再加上烘得香脆的花生碎
效果挺好呀~~可以encore^^

食譜

材料:
高筋麵粉 200g、全麥粉 50g、牛奶 145g、無鹽牛油 15g、砂糖 20g、鹽 3g、酵母 3g、花生 10g、咖央醬 3大湯匙

做法:
1. 花生碾碎備用。
2. 除了牛油、花生、咖央醬外,所有材料混合成麵糰,然後加入牛油搓至光滑,蓋上保鮮紙,放置雪櫃發酵一晚。
3. 取出麵糰排氣,滾圓,讓麵糰回溫及鬆弛15-20分鐘。然後擀成一大片長方型,在上面平均塗上咖央醬,灑上花生碎後卷起,分成8份,放上烤盤發酵至兩倍大(約1小時)。
4. 放入已預熱焗爐用190度焗25分鐘即成。

留言

  1. Wow...this is signature meal in Singapore indeed... but I just can accept apply a bit Kaya, coz feel too sweet for me. That time I buy 1 bottle to my mum...she directly pass to her best friend. XD

    回覆刪除
    回覆
    1. My family doesn't like it so much too. But after spreading it on this bread and add peanuts, they said it's quite good:)

      刪除
  2. 之前老友都送我一樽大馬班蘭咖吔,超香甜,我用咗嚟整椰絲檳都好正!

    回覆刪除
  3. 我到好大個人先第一次食咖央, 一食就中意, 會查好厚好厚落包咁食, 用黎一齊焗都好喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀!但又未至於好中意,但覺得搽麵包多士好好味,而家一齊焗好香呢^^

      刪除
  4. 上次有朋友從新加坡帶來一樽咖央 , 我用來點麪包食, 不過未食哂已經好快到期呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 熱門手信呢~~不過咁證明佢無加防腐劑,都好:)

      刪除

張貼留言