伯爵茶朱古力包

想起很久沒有做伯爵茶口味的烘焙
決定來做個餐包
配上朱古力內餡
當早餐或茶點也讓人精神為之一振

伯爵茶朱古力包食譜

材料:
高筋麵粉 250g、牛奶 160g、橄欖油 15g、糖 20g、鹽 3g、酵母 3g、伯爵茶1包、入爐朱古力粒 50g

做法:
1. 用微波爐中火加熱牛奶45秒,倒入伯爵茶葉拌勻,備用。
2. 除了橄欖油、入爐朱古力粒外,所有材料混合成麵糰,然後加入橄欖油搓至光滑,蓋上保鮮紙,放置雪櫃發酵一晚。
3. 取出麵糰排氣,滾圓,讓麵糰回溫及鬆弛15-20分鐘。然後平均分成6份,滾圓然後擀平,包入朱古力粒收口,放上烤盤發酵至兩倍大(約1小時)。
4. 放入已預熱焗爐用200度焗20分鐘即成。

包包帶有茶香,還要滿口都是朱古力XD

留言

  1. 如果俾我整的話,我就用調溫朱古力整,應該 "溶岩" 好多!! :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好少用調溫朱古力呢,但聽完你咁講,好想試下添~~

      刪除
    2. 係呀,調溫朱古力調調溫調得唔好的話係唔會凝固嘛,咁焗完之後咪一定會變 "溶岩" 囉!

      刪除
  2. 嘩.........一定好好味 , 媽媽睇完張相仲不停吞口水呢 , 咔咔~!!

    回覆刪除
  3. 我最近亦想動手整Earl Grey Mousse Cake keekeekee

    回覆刪除

張貼留言