蜂蜜鬆餅

懷念KFC的蜜糖味鬆餅
看到blog友Kestrel推介了一個食譜
簡單易做的
我又來試做一下
沒有蜜糖,換上金黃糖漿
比起曾經試做的食材比例和方法
這個九成相似
但感覺還是差一點點
真的材料問題,還是記憶的問題嗎?

材料:
高筋粉 100G、低筋粉 100G、泡打粉 8G、糖 25G、牛油80G、金黃糖漿20G(另備少量塗面用)、牛奶100G

做法:
1. 粉類同糖混合好,加入凍牛油,用手指捽成麵包糠狀。
2. 逐少加入牛奶拌成麵糰,然後放入膠袋內封好,放雪櫃 30 分鐘。
3. 取出麵糰分成細份,略整形成球狀,放上已鋪牛油紙嘅烤盤上。
4. 放入已預熱至 180 ℃度焗爐內,焗約 20 分鐘。
5. 出爐後移到架上攤凍,趁熱掃上糖漿。

留言

  1. 成日聽人講kfc scone 好味,但我未試過,因為蛋糕通常都係中意軟綿綿嗰類蛋糕,不過我有朋友就係fans,等我試下整比佢食睇下佢中唔中意先!hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 係?咁你真係可以試下,可能換番蜜糖似D~~

      刪除
  2. 我都係成日聽到身邊人話 KFC 舊嗰款 scone 好食,但我未食過,所以唔知道有幾好味,我一食就已經係食呢款。我都覺得呢個 recipe 已經好似,仲差少少應該係添加劑,如乳化劑、膨鬆劑等,令到個 texture 更加適合商業市場。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你咁講都有可能呢~~因為佢地始終要確保出品穩定~~

      刪除
  3. I believe you muffin tasty than KFC one :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Love u so much!! Your comments are always encouraging ^3^

      刪除
  4. 回覆
    1. yeah~~咁你有時間都試下,睇下似唔似:)

      刪除
  5. Muffin 我媽媽最鐘意食架 , 艾華斯買一個比我 , 等我孝敬吓媽媽呢~!!

    回覆刪除
  6. 我以前都好鐘意食KFC的鬆餅,不過越食就覺得越乾,等我都試下自己整先

    回覆刪除

張貼留言