葱花包

常常在台灣網站看到用葱造麵包
想想已覺得香氣四溢
在雪櫃找到一把青葱
自己又來試做一下

食譜

材料:
高筋粉250G、奶150G、糖18G、鹽3G、橄欖油15G、酵母3G
配料 - 葱3-5條(切粒)、糖適量、鹽適量、橄欖油1.5湯匙

做法:
1. 葱洗淨,用廚房紙印乾水切粒備用。
2. 除橄欖油及葱外,所有材料混合搓成麵糰,再加入橄欖油搓至有薄膜,再蓋上保鮮紙置室溫發酵至2倍大(約1小時)或雪櫃以低溫發酵一晚。
3.將配料混合,造成香葱醬。取出麵糰排氣,再擀平成長方型,搽上香葱醬。將麵糰平均切成8份,但不要切斷麵糰底部;然後左右梅花間竹擺放(類近麥穗做法)並翻出,放入模具或烤盤再發酵至2倍大。
4. 可掃上少許糖水(1茶匙黃糖加1茶匙水拌勻)及灑上芝麻或罌粟籽,放入已預熱焗爐用190度焗20分鐘即成。

下次要加多點葱^^

留言

  1. 用台灣三星蔥整應該好香蔥味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都聽過三星葱好正,但未試過呢~

      刪除
  2. 我平時食咩都會走蔥, 但係我一見到蔥花包都會買嚟食, 好香!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔特別好葱,但葱油餅同葱花包對我就好吸引!^^

      刪除
  3. 至鍾意食蔥!仲有芫西!哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 哩個啱晒小恩:)芫荽我就麻麻啦,哈哈~

      刪除
  4. 香蔥包焗嘅時侯已經好香 , 焗出嚟真係會忍唔住食哂呢 , 咔咔~!!

    回覆刪除
  5. 今朝見到妳呢個咁正嘅包包就肚仔餓了,等我快啲下次試吓加火腿或bacon😃

    回覆刪除
    回覆
    1. 好主意呀,加埋少少肉香一定更吸引~

      刪除

張貼留言