周末的營養早餐

最近幾次假日早上,我都決定要獎勵自己
用靚早開展周末
這天選擇弄一個紫色的太陽
包含了碳水化合物、纖維、蛋白質、維生素
營養滿滿的~~


紫薯蛋食譜

材料:
蛋1隻、迷你紫薯3個、芝士碎適量、油、鹽及黑椒適量

做法:
1. 紫薯刨皮洗淨後切絲,平底鑊加入少許油,以中火放入紫薯絲炒至軟身,再加鹽及黑椒炒至全熟。
2. 把紫薯絲圍成圓形,中間留一個洞。先將蛋白淋上薯絲,再放蛋黃於正中間。
3. 加入芝士碎,加蓋焗兩分鐘或至芝士全部融化即成。

留言

  1. 一早起身都可以有咁好諗頭! ^^

    回覆刪除
  2. 最近我都喜歡食蕃薯
    咁樣整好西式呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都中意,但白烚得多,又試下新花樣:P

      刪除
  3. 我星期一至五都要煮早餐~周六日就出街食多呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我星期一至五趕返工無咁多時間呢,可以有自己包包食都唔錯啦~~你嘅情況就真係要襯周末抖抖!

      刪除

張貼留言