朱古力小餐包

大家好!你們認得我是誰嗎?
懶懶地做個簡單的朱古力小餐包
然後又試試頹頹的加幾筆裝飾
畫了小熊維尼、醫神和白兵(前兩個妹妹也有份參與呢~)
勉強收貨吧~唔……看來還是要繼續練習了~

食譜(12個小餐包)

材料:
高筋麵粉 450g、低筋粉 50g、牛奶+蛋 300g、牛油 45g、糖 50g、鹽 6g、酵母 7g、入爐朱古力粒 50g

做法:
1. 除了橄欖油、入爐朱古力粒外,所有材料混合成麵糰,然後加入橄欖油搓至光滑,蓋上保鮮紙,放置雪櫃發酵一晚。
2. 取出麵糰排氣,滾圓,讓麵糰回溫及鬆弛15-20分鐘。然後平均分成12份,滾圓然後擀平,包入朱古力粒收口,放上烤盤發酵至兩倍大(約1小時)。
3. 放入已預熱焗爐用200度焗20分鐘,用朱古力筆或食用色素筆裝飾即成。

漲卜卜的baymax和winnie the pooh
白兵就送了給星戰粉好友~

留言

  1. 你成日有D咁得意嘅包包, 有無唸過其實不如開班專教小朋友?因為直覺你係嗰種好有耐性會受小朋友歡迎嘅人^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前有人搵過我開班教大人整包的,但收生不足摺了,哈哈~~可能真係要試下小朋友市場,多謝你嘅好提議呀^3^

      刪除
  2. 回覆
    1. 謝謝袁太!哩個係手殘如我最易造到嘅,哈哈~

      刪除
  3. 小熊維尼一睇就認得佢呢 , 好似好似..........抵讚~!!!!!!!!

    回覆刪除

張貼留言