吞拿魚蛋沙律麥包

自己造有餡包
最好的就是一定足料!
吞拿魚用得多,這次試試配上蛋沙律,感覺更豐富
漲卜卜,作為早餐就合適不過^^


吞拿魚蛋沙律麥包食譜 (5個)

材料:
麵糰 - 高筋粉 230G、全麥粉 70G、酵母 3G、奶粉 8G、黃糖 28G、鹽 5G、水 180G、橄欖油 18G
內餡 - 罐裝吞拿魚 100G、水煮蛋 2隻 (煮熟後分開蛋白和蛋黃)、溶化牛油 10G、檸檬汁 1個、黑椒及鹽適量
裝飾 - 白芝麻適量、蛋液適量

做法:
1. 除了橄欖油外,所有麵糰材料混合,然後加入橄欖油搓至光滑,蓋上保鮮紙,放置雪櫃發酵一晚。
2. 罐裝吞拿魚隔水後叉鬆。水煮蛋煮熟後分開蛋白和蛋黃;蛋白切粒,蛋黃壓成蓉加已溶化牛油、檸檬汁、黑椒及鹽適量拌勻,最後拌入吞拿魚及蛋白備用。
3. 取出麵糰回溫、排氣,分成五份後滾圓,鬆弛15-20分鐘。然後壓扁,在中央鋪上內餡包起(可留起少許內餡裝飾用),收口向底,放上紙模發酵至兩倍大(約1小時)。
4. 用剪刀從麵糰中央剪開,然後在缺口兩邊再各剪一刀成十字,掃上蛋液,在十字缺口放上少許內餡及撒上芝麻,放入已預熱焗爐用170度焗20-25分鐘即成。

**********************************************************************

星期二上爵士舞前決定去新宏利粥麵吃晚飯
之前和妹妹在這裏吃粥和炒米粉
住在葵青區的朋友其後向我推介牛脷酥
後來另一位food blogger告訴我這裏有牛脷酥腸粉!
於是今趟決定吃牛脷酥腸粉和炒麵
炒麵不過不失,但牛脷酥腸粉的確美味呀~~
下次又再去試其他食物:)


留言

  1. 我都鐘意食吞拿魚做餡的包包呢

    回覆刪除
  2. 我中意呢個造型, 好似多饀到爆出嚟咁, 我都係中意吞拿魚加埋蛋沙律呢個組合, 我成日食三文治都係呢款!

    回覆刪除
  3. 學爵士舞咁勁 ? 下次出嚟教我跳~!!

    回覆刪除

張貼留言