波堤冬甩

「山竹」走了,但帶來驚人的破壞力
今天上班的朋友也被路面的情況弄得疲憊不堪吧~
艾華斯身處東鐵線的重災區
也花了三個多小時才到公司呢……
一眾前線服務和努力善後的人員比我們更早出動
辛苦了!

今天就送上甜品為大家打氣吧~
在日本和台灣旅行
順路的話我都會到一間冬甩連鎖店吃冬甩
特別是一款由一個個小球組成的波堤
之前看到大少奶做了這款食品
材料不複雜,忍不住跟著試做一下
喜愛這款波堤冬甩的妹妹吃過後也表示口味十分相似呢~~
影片連結:https://youtu.be/tw4F_XGYWO8
波堤冬甩食譜

材料:
軟豆腐250G、糯米粉100G、低筋麵粉100G、糖50G、粟粉1TBS
建議裝飾 - 彩色朱古力針30G / 免調溫朱古力50G / 糖霜 20G

做法:
1. 將所有粉加糖拌勻。豆腐壓爛,將粉及糖加入豆腐內拌成一個麵糰。
2. 預備4張四方型的烘焙紙。
3. 取一小塊麵糰搓成小球,每8個小球圍成一個圓圈並放於烘焙紙上,小球之間要互相緊貼。
4. 燒滾油,將麵糰連牛油紙放入油鍋內炸,直至麵糰定型夾出烘焙紙,炸至金黃色就撈起。
5. 放涼後可以灑上糖霜或沾上朱古力裝飾。


留言

  1. 呢個真係好吸引喎!!如果唔油炸用焗有無問題架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為糯米粉比例都重,如果焗的話,我怕佢會變得比較乾硬呢~

      刪除
  2. 呢個山竹好勁呀@~我住將軍澳~真係周圍都好多樹冇哂....

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,我哩邊水浸好嚴重,同埋最大風個時,我坐係屋企感覺到間屋搖呢!

      刪除

張貼留言