三色蔬菜炒墨魚膠

放假比較有閒情逸致
炒碟小菜都較有心機:P
星期六我負責晚餐
洗洗切切一輪
妹妹放工回來時看見餸菜新鮮熱辣上枱
對我說:「今晚碟餸好靚喎~~」
然後一家人把它清碟了
我想,這就是對廚師最大的鼓勵與回報吧^^

三色蔬菜炒墨魚膠

材料:
大蘆筍 3條、粟米芯 一包、紅蘿蔔(中) 1條、墨魚膠 5-6両、蛋絲少量(可略去,純綷因為做麵包餘下一些蛋液不想浪費)、薑數片、蒜頭2粒、紅椒乾 適量(不吃辣可略去)、鹽 適量

做法:
1. 大蘆筍 、粟米芯洗淨後斜切成片,紅蘿蔔去皮後洗淨切絲,備用
2. 放薑片爆香,放入墨魚膠煎成金黃餅狀,切成長條備用
3. 放少許油,加入薑片及蒜頭爆香,放入蘆筍 和粟米芯炒勻,加少許水蓋上焗3至4分鐘,再加入紅蘿蔔絲炒勻,直至材料已有八成熟,然後加入適量鹽及紅椒乾再炒勻(如有需要可加少許水),放入已煎好的墨魚膠,再蓋上焗3-4分鐘
4. 全熟後上碟,灑上蛋絲(或芫茜)裝飾即可

留言

  1. 墨魚膠都係妳自家製作嗎?

    回覆刪除
  2. 艾華斯:
    ~一蝶餸, 有咁多料. 有依蝶餸,已經好好送飯啦!!
    ~啲墨魚滑, 係街市買嗎?? 我依邊少墨魚滑,只有陵魚滑. 但如果要整, 我覺陵魚滑都會好味

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,不過都唔係個個街市有~我諗用鯪魚滑或者蝦都一樣好味^^

      刪除
  3. 墨魚滑真係唔係人人可以抗拒!講得岩, 見到家人開開心心食晒自己煮既野真係大滿足!
    by the way, 我尋晚最後睇埋你呢個post就去左訓覺, 點知發夢見到你兩姊妹, 雖然我唔知你地咩樣...hahahah...好鬼無聊!

    回覆刪除
    回覆
    1. yes,真係好開心^^
      咁搞笑?我地係你個夢入面無做古怪嘢嘛?今晚會唔會DINGDING一家嚟探我架XD 不過我成日都發怪夢……

      刪除
  4. 嘩! 艾華斯你既工房已經由麵包甜點擴充至中式飯堂啦!!! 厲害!!! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,唔厲害~怕成日都麵包甜點睇到你地悶嘛:P

      刪除
  5. 呢味餸, 好豐富! 不過墨魚滑好少地方有得賣... 我屋企o個邊街市最多都係得蝦滑。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我個邊幾個街市都得一個街市有得買~~

      刪除
  6. 我有時都會煮蝦膠同墨魚膠炒菜 , 真係好好味 , 講得啱.............廚師最大滿足就係有人讚賞碟餸好好味~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,有人認同好滿足,又可以開心SHARE呀嘛~~

      刪除

張貼留言