雪人來了

上年朋友提議我用羊毛氈整雪人
但我一直沒有付諸實行
今天放假沒有特別活動
於是一邊聽CD
一邊做了羊毛氈^^
生產力十足!

為大家送上遲來的聖誕祝福~~Merry Christmas!!

順道做了2個小屋擺設
稍後送給朋友
我對朋友多大方,送屋仔給她們啊~~哈哈~~

留言

  1. 羊毛氈?未見過喎!

    妳朋友真係幸福,聖誕收大宅,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 手工店同Aeon Living Plaza都有得賣架~~
      係呀,我對朋友都唔錯架XD

      刪除
  2. 我都成日想整,不過驚買晒工具但三分鐘熱度!個雪人好可愛!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你讚賞!你可以去Aeon Living Plaza睇下,佢而家有一套嘅材料包賣,你可以買一套試玩下先^^ 我都唔敢試玩新嘢,屋企已經儲埋唔少存貨:P

      刪除
  3. Wow...what's the amazing Hand Made!!

    回覆刪除
  4. 艾華斯:
    ~做得好認真. 有埋個玻璃瓶圍住個雪人!! 真係成個好靚嘅擺設!!

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 謝謝^^ 你的編織作品也很漂亮呀!

      刪除
  6. 雪人好可愛呀!
    擺設做得好靚呢!

    回覆刪除
  7. 雪人整得好可愛 , 收到嘅朋友一定暖在心呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀~~個位朋友都中意DIY,佢都幾中意呢^^

      刪除
  8. 整得好捥呀... 我未玩過, 但我個妹有, 佢就好懶, 三分鐘熱度就玩完了....哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝^^其實我都好懶,一年先整兩三次:P

      刪除

張貼留言